Big Platina Crystal

Bij ons in de straat had iemand deze en de gold! Maar WOW wat een super vet ding zeg!

Laatst bewerkt:
Volgend jaar wordt het tijd voor een rolletje waterwerende folie met plakstrip bij dit soort boxen te leveren.

Op 3.33 lijkt het even fout te gaan. Kwaliteit hiervan lijkt niet zo heel goed te zijn maar het ziet er toch gaaf uit zo'n ding! Ja, je betaald er wel voor maar mocht je wat afwisseling in je effecten en schietrichting willen dan is er maar 1 die in aanmerking komt.

Is idd toch wel een mooie KIST:p
En er zijn altijd wel winkels waar je niet de volle mep hoeft neer te tellen.
Echter verwacht ik wel wat flinke concurrentie dit jaar in show boxen.

Vind het een beetje een kleurloos ding (wat ik kan zien) met een overvloed aan crackling.

De prijs is al genoeg over gezegd lijkt me.
Leuk bakkie maar niet voor de freaks denk, meer iets voor mensen die snel weer naar binnen willen.

Heerlijke blokje hoor alleen de prijs is net wat te duur.. als rond de 200 euro was dan had ik er nog wel over willen nadenken..

Maar 379,95 is egt te veel afwachten hoe duur die dit jaar kost zal stuk duurder zijn :P

Vind het een beetje een kleurloos ding (wat ik kan zien) met een overvloed aan crackling.

De prijs is al genoeg over gezegd lijkt me.
Leuk bakkie maar niet voor de freaks denk, meer iets voor mensen die snel weer naar binnen willen.

vind best mooi iets teveel crackling iets meer salutes erin wordt het beter met kortingen is het best te doen denk ik
boven 175, niet doen teveel

ik had zelf het idee dat het begon met twee, maar dat er eentje uitviel. MAar ik denk dat de mensen die erbij waren dit het beste kunnen zeggen.
greetzz

Nog altijd één van de mooiste boxen, zoniet dé mooiste, op de markt en kruitverhoudingsgewijs goedkoper dan/gelijke prijs als de Rubro dozen :P

Ik heb 'n aantal filmpjes gezien waar niet alle cakes afgaan. Hier ligt nog 'n iPhone met materiaal wat ik ga sorteren.
De 50 grams mines zijn super mooi. Hele zware, doffe dreunen met 'n sterren wolk vol pracht. Dit is echt iets voor de liefhebbers. De andere cakes zijn best oké met 'n leuke afwisseling & opbouwing.
De mines hebben een View Side, let hier op met het plaatsen zodat ze in de goede richting schieten.

Laatst bewerkt:
Het is echt een super bak! Wat een kwaliteit heeft deze bak... En ja hij is duur, maar je hebt wel een stukje top vuurwerk in huis!

Helaas niet gefilmd:rolleyes:

Bijlagen

• 20131228_125049.jpg
    20131228_125049.jpg
    168,3 KB · Weergaven: 1
  • 20131228_124523.jpg
    20131228_124523.jpg
    166,3 KB · Weergaven: 1
Back
Bovenaan