Big Momma [COMPOUND]

Het blijft een meer dan prima box die in een actie vaak voor een leuke prijs te verkrijgen is. De 1e cake lijkt wel wat aan kwaliteit te hebben ingeleverd, maar overall nog steeds een leuke box!

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Afgelopen jaarwisseling stond er hier een omlabeling van de Big Momma in de straat (Greater Lion Display Box). De eerste cake vond ik wat magertjes, maar hij komt in het tweede deel lekker op gang. Is het een bijzondere box? Nee, maar meestal is hij voor een goede prijs te krijgen wat de prijs/kwaliteit verhouding goed maakt. Voor de doorsnee consument is dit ook echt wel een goede aankoop. Voor de freak is hij leuk om erbij te hebben.

Deze vandaag besteld voor 80€. Totaal 115€ betaald voor Big Momma, Atomic Blast, Event nr1 airstroke en 2 keer Delicious Thunder samen bij Bull Vuurwerk.

Deze vandaag besteld voor 80€. Totaal 115€ betaald voor Big Momma, Atomic Blast, Event nr1 airstroke en 2 keer Delicious Thunder samen bij Bull Vuurwerk.

ja, had daar ook mijn bestelling geplaatst. Had deze ook, onder een andere naam, namelijk Lesli Prezident Piro, gekocht voor 8 tientjes bij deze zaak. En als je dan ziet dat je er ook nog gratis vuurwerk krijgt en de kans om iets voor bijna noppes erbij kan kopen. Maar ik dwaal af, in het echt is de Big Momma echt heel erg goed, jaren geleden gehad en wat ik mij er nog van herinner is dat de boeketten enorm waren. Ik was iig zeer te spreken over deze bak. Waarom ik het niet meer kocht heeft meer te maken dat ik altijd liever iets nieuws wilde hebben dan ieder jaar hetzelfde. Nu met een beperkt budget komt deze weer per toeval in mijn collectie.

Deze box gekregen omdat de 1'2 Skyblue Gold With Lemon Dahlia helaas niet geleverd was. Heb deze in de freak actie gekocht voor €71, kreeg nu de Big Momma als vervanger. Baalde hier wel van maar deze box heeft mij ook positief verrast! Leuke effecten en een goede burst
Hier onder mijn straat film

Ooit gezien bij een overbuurman. Was een goede bak voor die tijd en die prijs. Daarna (jaar er op geloof ik), gekocht voor €100 euro (dat was 3-4 jaar geleden).

Dit jaar met een verbod gezeten, dus niet naar compounds gekeken. Maar sowieso had ik deze niet meegenomen omdat de dealer die deze aanbiedt, er €140,- voor vroeg, ook in de voorverkoop ja.

Back
Bovenaan