Big Gold Crystal

Deze heb ik voor 125 besteld. Dat had ik nog wel voor deze over. Ziet er op de filmpjes prima uit. Benieuwd hoe deze in het echt is.

Gezien de tijdsduur en de mines (die de Gold box niet heeft en de Platina wel) is dit de Big Platina Box.
Wil deze box echt dit jaar, wat een prachtig ding:D (gelet op oude filmpjes en demo's)

Dan heb ik dus een dikke miskoop gedaan? :p

Op de site van de http://www.cafferata.nl/producten/crystal-exclusive staat bij de gold hetzelfde (nieuwe) filmpje van hierboven. Bij de platina staat weer een heel ander filmpje. Dan heeft cafferata zelf een verkeerde film neergezet bij de gold? Op dezelfde site is het filmpje voor de platina ook weer anders dan het nieuwe filmpje. Oude demo filmpjes laten inderdaad een veel kortere tijdsduur zien. Nieuwe demo filmpjes heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Overigens excuses voor het hoge filmpjes gehalte in mijn tekst :-)

Op de site van de http://www.cafferata.nl/producten/crystal-exclusive staat bij de gold hetzelfde (nieuwe) filmpje van hierboven. Bij de platina staat weer een heel ander filmpje. Dan heeft cafferata zelf een verkeerde film neergezet bij de gold? Op dezelfde site is het filmpje voor de platina ook weer anders dan het nieuwe filmpje. Oude demo filmpjes laten inderdaad een veel kortere tijdsduur zien. Nieuwe demo filmpjes heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Voor 125,- euro heb je echt geen miskoop gedaan hoor.
Ik zou hem voor dat bedrag ook zeker hebben besteld.:D
De Gold is al enkele jaren in Nederland en eigenlijk altijd, voor mij althans, een van de toppers geweest onder de doorlontboxen.

Veel nieuwe filmpjes van Cafferata zijn om één of andere reden erg misleidend en kloppen gewoon niet, erg raar.

Maar voor 125 heb je inderdaad zeker geen miskoop!

voor 125 zou ik hem sowieso doen, kijk de platina is NOG leuker maar deze is ook echt mooi :)

Nu snap ik overigens waarom bij de site van onze cafferata vuurwerkwinkel het verkeerde filmpje stond, ik heb ze maar ff een berichtje gedaan :P

Net gezien op Demo van Quartel Vuurwerk. Zeer zeker een heftig boxje! Grote effecten, goed tempo! Gefilmd met mobieltje.

Laatst bewerkt:
Dit is toch wel een pareltje om te hebben, helemaal als je hem niet meer hoeft door te lonten :D
Dat word zoeken naar een dealer die hem met een mooie korting verkoopt.
Het blijft voor mij de mooiste cakebox van cafferata.

Mooie gevarieerde box met goed uitgewerkte effecten. Mis alleen een echte finale.
De reguliere verkoopprijs vind ik te hoog. Maar voor de 75 euro die ik er voor betaald heb is het zeker geen miskoop :)

Back
Bovenaan