Big Gold Crystal

Heb 'm zien staan bij de dealer... Het is een behoorlijk blok, maar dat kan ook niet anders. Het label is met glitters erop, best grappig. :p

Heb deze in m'n collectie zitten!! Het is toch wel één van de artikelen waar ik het meest nieuwschierig naar ben dit jaar! Ben erg benieuwd naar de reacties die ik ga krijgen als ik deze cake op straat zet...

"Sooooo, das vast een illigaal blok uit belgie zeker!!" hehe, zie het al helemaal voor me :D

ja ja 99 eurotjes bij Hollandivani/Zwarte Markt geen geld wij staan weer in de rij hollandivani is echt de goedkoopste elk jaar weer erg veel voordeel

vorig jaar vuurwerk bij hollandivani gehaald, totaal 350 euro was ik kwijt . voor het zelfde vuurwerk was ik bij vuurwerkland 600 kwijt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij was mooi, dat zeker! Helaas had ik de vierde cake blijkbaar niet helemaal goed geconnect, waardoor die het niet deed.

Zeer vet blokkie inderdaad, me buurman had er ook 1 heel veel variatie en hele mooie effecten.
Maar voor dat geld koop ik liever een prof blok.

Mooi filmpje peter042.
Is toch wel een leuk bakkie met een diversiteit aan effekten.
Effekten zien er ook netjes afgewerkt uit!.
Heb deze batterij ook zien staan bij Hollandivani en was nogal geschrokken
van het kleine formaat doos.
Heb hem niet gekocht ,wat nu blijkt een misser te zijn van mijn kant.

Zeer vet blokkie inderdaad, me buurman had er ook 1 heel veel variatie en hele mooie effecten.
Maar voor dat geld koop ik liever een prof blok.

Niet iedereen kan of wil een profblok kopen, en dan vind ik dit toch echt een goede oplossing. Oke, het is niet vergelijkbaar maar met dit blok val je wel op in de straat lijkt mij zo. Wat mij trouwens opvalt is de diversiteit aan effecten, die is echt enorm. Als ik hem volgend jaar kan krijgen ga ik er voor. Alleen dan wel voor een euro of 100, daarboven vind ik het toch echt te duur worden en kan je beter zelf wat potten doorlonten.

Ik sluit me bij jullie aan, veel variatie in effecten, kleur en schietstijl. De boeketten zijn ook mooi uitgewerkt en het tempo is perfect.

De adviesprijs is wat aan de hoge kant, maar als je hem voor wat minder mee kan pakken is het zeker niet slecht.

Ook het idee van de 'doorlont-blokken' juich ik toe, slimme zeg op de Nederlandse markt, en ik hoop dat de keuze erin flink zal groeien. :)

Heb deze dit jaar ook geschoten en was er, net zoals de rest, erg positief over!
Zeer divers in effecten en qua grootte en burst echt perfect!

Enig minpuntje is wel dat de laatste cake uit de doos hier niet geheel is afgegaan.. Als ik mijn filmpje vergelijk met anderen, dan mis ik op het laatst zo'n drie salvo's crackling... Dit vermoeden had ik al, omdat na het schieten van de laatste cake nog resten plastic over de tubes zaten! Jammer, maar verder niets meer aan te doen natuurlijk.

Filmpje volgt later... :D

Mooi filmpje peter042.
Is toch wel een leuk bakkie met een diversiteit aan effekten.
Effekten zien er ook netjes afgewerkt uit!.
Heb deze batterij ook zien staan bij Hollandivani en was nogal geschrokken
van het kleine formaat doos.
Heb hem niet gekocht ,wat nu blijkt een misser te zijn van mijn kant.

Bedankt Mek, alle credits gaan naar mijn vrouw voor het filmen.
Alhoewel moet ik ze wel een trap onder haar reet geven, omdat het eerste salvo er niet op staat.:D

Mooie doos! :D
biggoldcrystal1.jpg

Inhoud met vier losse cakes:
biggoldcrystal2.jpg

First fuse van cake 2 vast aan second fuse van cake 1 en hetzelfde voor cake 3 en 4:
biggoldcrystal3.jpg

Prachtige foto's, prachtige doos ook! Als je hiermee komt aanzetten dan is je buurman maar een kneus met zijn dure 500 grammers. De effecten vind ik stuk voor stuk prachtig. Er zit ook een mooie opbouw in de batterij. De finale is misschien wat apart, maar zo te zien zit er nog een laatst 'sparefuse' een dus dat brengt alleen maar meer mogelijkheden op de markt!

Die laatste sparefuse van cake 4 brengt zeker mogelijkheden met zich mee.. op oudejaarsavond niet aan gedacht, maar had toen nog 3x mjölnir over die ik op het laatst nog wat ongelukkig aan het begin van 4x secret salute had geknobbeld.. die had beter tot z'n recht gekomen aan het eind van de big gold crystal denk ik.. Dat had die doos helemaal afgemaakt.. Alhoewel betwijfel ik of die mjölnirs in mijn geval wel af zouden zijn gegaan, aangezien de laatste 2 rijen van cake 4 niet zijn afgegaan.. :D

Ik heb er €102 voor betaald na korting van 43%, niet verkeerd toch?

Voor die prijs is het misschien nog wel te doen, maar meer ook niet!
Ik had er eerlijk gezegd voor €189 (wat de adviesprijs is/was) toch wel wat meer van verwacht.

Voor die prijs had ik dan voor de Monster Jam, en nog een paar 500grammes gegaan. Dan heb je nog mooiere potten (voor de adviesprijs).

Het is geen combi van de andere 4 crystal cakes, maar een cake opzich!
En ik vind ook de verpakking super! Bij het zien vn de dummy's even zoits van "ja en toen"maar de cakes zien er net zo uit!Vooral het doorschijnende folie opde tube's ziet er vet uit!

Ik heb deze gisteren op de demo van Cafferata mogen beschouwen.
Ik kan er kort maar krachtig over zijn: Subliem!
Een waanzinnige doos vol met verschillende effecten in verschillende grootte van boeketten.
Flinke diversiteit en een flinke prijs.
Maar wanneer je deze met korting kan regelen, zou ik het zeker doen!
Hij staat op de wishlist in elk geval.

ongelofenlijk!
zie nu pas het filmpje.
Deze komt er dit jaar zeker bij!
in een woord WAUW

Back
Bovenaan