Big,Bigger,Biggest

Je budget is met 120 euro nog in opbouw? Ik mag blij zijn als ik voor één derde deel daarvan vuurwerk mag. :wink:

Doe mij die tijden van vroeger maar weer, toen was je blij met 1 schoenendoos met vuurwerk! :angel:

Budget is 150,- dit jaar ...

maargoed, Ben wel benieuwd naar de effecten van deze bak, aangezien deze wel erg goed moeten zijn kijkend naar de prijs. Voor iemand die een grote bak wil, is dit leuk. Maar als je een beetje goed kijkt, en iets moois voor je geld wilt hebben, heb je beter keuzes.

Het is wachten op de filmpjes ..

:bye:

Ik laat mij echt niet oplichten door deze enorme prijzen. Ik zou hem makkelijk kunnen kopen, maar ik koop liever 3 kleinere 500 grammers, dat is net zo duur maar 3 keer meer vuurwerk. En wat heb je nou aan 120 lichtkogels, kan je net zo goed 12 romeinse kaarsen doorlonten. Bij mijn dealer is dat maar 2,50. Nee, zo`n grote pot betekend altijd hetzelfde: DUUR, veel karton, lucht en papier, weinig effecten en veel te veel saaie schoten!!

belachelijk 264 guldentjes .moest ik vroeger een maand voor werken met mn krantenwijk en tegenwoordig wordt er zonder schaamte 119,95 gevraag voor een romeinse kaars van 7 kilo zwaar lolz

Ik snap niet dat jullie nu al kunnen zeggen dat het veelste duur is terwijl je niet eens weet wat er uit komt en wat voor werking die heeft beetje apart!
Omdat je een mooie 500 grammer kunt kopen voor 1/3 van de prijs. Of een blokkie bij een handelaar kan halen voor de zelfde prijs maar met een betere uitwerking.

tsja, het is wat mij betreft ook vele malen te duur. Daarbij is het ook niet erg orgineel moet ik zeggen. Zo heeft lesli met onder andere ''NEXT GENERATION'' een soort gelijke toestand. Dus wat mij betreft wijkt het af van de orginaliteit van Proline en GBV. Het kan alleen niet anders zijn dan dat het een mooie cake is, daar vetrouw ik 100 % op (het is immers proline) maar net als de overdreven dure fire barrel zal hij prachtig zijn maar in prijsverhouding niet voledig boven de rest uitsteken.

Groetjes PROLINE FAN

Op dit artikel zit geen enkele winkelier die vuurwerkliefhebber is en zijn klanten waar voor hun geld wil geven te wachten.:sad:
Het schept hele verkeerde verwachtingen bij de klanten die geen verstand van vuurwerk hebben.:cry:
Groter is bij 500 grams cakes altijd duurder en zeker niet mooier en voor de meeste winkeliers met een 1000 of 10.000 kilo opslag is zo'n cake een ellendige sta in de weg.

Een klant die zo'n ding koopt ben je als winkelier direct weer kwijt of er moet een mooie goudenregen uitkomen met echt goud.:wink:
Wij zijn vorig jaar begonnen met alle artikelen die te groot waren ( dus te duur ) uit ons assortiment te laten.
Als alle winkeliers dit doen verdwijnen:bye: deze ondingen vanzelf weer van de Nederlandse vuurwerkmarkt.

mooi om te horen dat winkeliers dit ook nix vinden!
idd wat jij zecht een grote winkel met opslag capicitijt van heb ik jou daar zijn hier wel blij mee!
staat dan niet in de weg en levert op!
maar in mijn ogen komt een keer... een keer punt van de consument zelf.
na dat ze 2 of 3x zoon mis koop hebben gedaan kopen ze gewoon niet meer zoon bak

Hij is zeker beter dan ik had verwacht. Zou hem zelf echter nooit kopen, de effecten zijn binnen één tel weg :|

Dat is al iets beter, maar ik zou hem als nog niet kopen. Deel van de effecten is mooi deel is klein en is echt zo weg. Veel herhaling, en van zo'n cake vind ik toch wel dat je een goede finale mag verwachten. Er zijn vast mensen die hem in huis halen, maar ik neem hem een ieder geval niet.

Laatst bewerkt:
Zitten een aantal leuke effecten tussen zoals die gouden glitter maar verder is het een waardeloze cake. Snap ook niks van die crackling effecten tussen door, wat een trieste bedoeling. Sta je toch mooi ff voor schut met zo'n bak van 100 euro...

Had toch wel wat meer verwacht van deze cake!
Had toch gehoopt op wat meer variatie. continu salvo's van 4, ook maar 5 verschillende.
En een cake van 100 euro zou tenminste een leuke finale moeten hebben, maar zelfs deze ontbreekt! zeker niet kopen deze! voor die 100 euro ken je veel leuker spul halen! 2x de excellent colours ofzo zou nog leuker zijn, voor zelfde prijs

Hij valt mij mee, eerlijk is eerlijk. Nee, ik schaf hem zeker niet aan, maar er is nog best wat leuks van gemaakt. De tijdsduur is gewoon een dikke plus.
Die witte peonies zijn binnen een tiende seconde weg. De crackling is werkelijk om te janken zo slecht! De gele blinkers zijn schitterend. Finale is pure noodzaak voor dit bedrag, maar ontbreekt.

Effecten vallen mee, maar het tempo is echt om te huilen. Wat een saaie cake. Als ze wat variatie hadden gemaakt in de snelheid of een toename in snelheid dan zou de cake zeker spectaculairder zijn.

Back
Bovenaan