Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Volgens mij behoren ze ook zo te gaan zoals jij aangeeft. Ik zie even veel langs komen die een wat langzamer tempo hebben, maar evenmin ook net zoveel die wat sneller gaan. Dat kan al binnen een pakje van 6st het geval zijn, heb er net nog 1 geprobeerd die was wat langzamer.

Voor die 70 cent ga ik me daar niet zo druk over maken ook.

Nee, dat is ook zo. Maar ik was zo verbaasd over die dingetjes, want ze doen het boven verwachting prima. Zeker voor die paar centen.

Die cracker fonteintjes deden bij mij iets heel anders vorig jaar. Heb ze nog liggen, zal kijken of ik er een filmpje van kan maken. Kort samengevat: Eerst een seconde of 20 flitsen zonder crackling, en daarna heel heftig krakelen.

20 seconden bleek zwaar overdreven. Zojuist dit effect gekregen:

Laatst bewerkt:
Zojuist ook een klein CAT.1 probeerseltje vrijgelaten in de tuin. Vooral voor de geur! 1 doosje grondbloemen van Big Bazar:

Laatst bewerkt:
Toch ook maar wat spul gehaald hier vanmiddag. Wat pakjes van die knetterlinten (lange dingen trouwens), stoplichten x2, knetter fonteintjes, en wat grondbloemen.
Hebben we weer wat te doen :)

Dus dat is het? Een veredelde confettikanon?
Zag deze gisteren in de winkel maar wist niet wat ik moest verwachten, niet meegenomen dus.

Overigens doen die dikke witte lont met oranje beschermkap en die dikke huls denken aan illegaal vuurwerk. Ik vind dat niet zo handig van Weco. Straks weten (onwetenden) niet meer wat ze kunnen verwachten van zo'n ding mocht iemand het naar hen toegooien of in de buurt afsteken, met alle gevolgen van dien.

Weet alleen de knetterlinten nog zo uit mn hoofd; 0,99 EUR voor een pakje van 3st. heb er gelijk maar 15 meegenomen.

Ben ik de enige die dit duur vind?

Zag deze gisteren in de winkel maar wist niet wat ik moest verwachten, niet meegenomen dus.

Overigens doen die dikke witte lont met oranje beschermkap en die dikke huls denken aan illegaal vuurwerk. Ik vind dat niet zo handig van Weco. Straks weten (onwetenden) niet meer wat ze kunnen verwachten van zo'n ding mocht iemand het naar hen toegooien of in de buurt afsteken, met alle gevolgen van dien.

Ben ik de enige die dit duur vind?

Die knetterlinten zijn wel 70cm per stuk :)

En die tafelbommen, bestaan al jaren in duitsland. Leuk voor op n verjaardag van de neefjes en nichtjes. En t lont wat jij bedoelt is timefuse? Timefuse is erg betrouwbaar!

Ik dacht dat het van die kleintjes waren. 3 stuks a 70 cm voor 99 eurocent valt dan inderdaad goed te doen.

En t lont wat jij bedoelt is timefuse? Timefuse is erg betrouwbaar!

Ik bedoel meer van dat het onderscheid tussen legaal en illegaal steeds moeilijker begint te worden. Op een gegeven moment zal je niet meer snel en goed kunnen beoordelen wat iemand nou precies aan het afsteken is omdat legaal en illegaal steeds meer op elkaar zijn gaan lijken.

Zojuist de crackling fontein uit het pakket met 6 afgestoken in de tuin. Niet gefilmd, want verwachtte er niets van. Maar wat een felle knetters zeg!!!! Opvallend goed ding voor Cat. 1.

komt het op neer ja, vind die tafelbommen ook stevig aan de prijs.

Back
Bovenaan