baassie123
VWC lid
Ziet er leuk uit, Dragon. Toch vind ik die fluit- en flitsfonteinen een beetje een vreemde eend in dit pakketje – je ziet dat ze je "showtje" (om het maar zo te noemen) toch een beetje verstoren in plaats van aanvullen, met name die flits"fonteinen".
Ik zou daarom dat pakketje niet gauw kopen, 4 euro voor 4 "echte" (doch relatief korte) fonteinen, een opgevoerde luchthuiler en een flitstablet vind ik toch iets te veel.
Maar ach, wat zeik ik eigenlijk.
Niet met je eens. Ondanks de 7,5 gram in iedere fontein (behalve flits met 5 gr) is de uitwerking toch verassend goed. Erg leuk voor een (klein) feestje, met verjaardag of gewoon om wat kruit te snuiven. Nog geen euro per fontein zie je vrij weinig. Mee eens dat de fluit en flits anders zijn, zeker dankzij hoe kort de fluit is is het jammer, maar hard is die wel! Tevens is de blinker missschien juist leuk in een showtje, maar op zichzelf ook.
4 euro is relatief... Omdat je voor 4 euro ook 120 knetterballen en linten hebt is 6 stuks fonteintjes al minder tof. Maar t.o.v. andere fonteinen, of de prijs per fontein in een goedkoop pakketje tegenwoordig vind ik het erg leuk.
Nogmaals, je koopt er geen 6 van, maar gewoon leuk als afwisseling op enkel cracklinglinten of ballen.