Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

afgaande op de foto's die hier geplaatst zijn denk ik het haast wel, alleen een iets andere inhoud per pakketje. de importeur is GVB-weco, dus zal mekaar niet veel uitmaken.

Ja Klopt de Bart Smit heeft ook van die kleine cat 1 pakketjes van GBV en de Lidl vanaf 8 december ook. Al die pakketten lijken qua inhoud erg op elkaar en de prijs is ook vergelijkbaar dus zou ik gewoon diegene kopen die op dit moment nog verkrijgbaar is. Ik heb zelf het cat 1 pakket van de Big Bazaar gekocht en die van de Bart Smit ze lijken beide erg op elkaar alleen die van de big bazaar is iets beter gevuld.

Hier nog enkele foto's

--pyro99

Bijlagen

• 2014-11-13 16.57.54.jpg
    2014-11-13 16.57.54.jpg
    164,5 KB · Weergaven: 0
  • 2014-11-13 16.57.59.jpg
    2014-11-13 16.57.59.jpg
    168 KB · Weergaven: 0
  • 2014-11-13 16.58.03.jpg
    2014-11-13 16.58.03.jpg
    158,6 KB · Weergaven: 0
  • 2014-11-13 16.58.41.jpg
    2014-11-13 16.58.41.jpg
    133,7 KB · Weergaven: 0
Nou, genoeg informatie gelezen! Thanks.
Morgen dus even gelijk na mijn werk naar de Big Bazar! Altijd leuk voor bij een vuurwerkdemo :)

mochten er nog mensen uit tiel zijn die balen dat de sier pakketjes bij de big bizar uitverkocht zijn: bij de bartsmit heb ik net een pakketje weten te bemachtigen met: 8 crackling balls,6 grondbloemmetjes en 6 van die strobo/knetter fontijntjes. schade: 2 euries

(sorry voor de off-topic, maar vonnd het ook weer zoiets om voor die mededeling een heel nieuw topic aan te maken.)

Sirieus? Ik was vandaag in de Bart Smit Tiel en ik zag niks..

als je beneden voor de kassa stond zat het aan je linkerhand in een mandje. ik zag het ook eerst niet, maar mijn oog viel ineens op een zakje met 4 aansteeklontjes die ook bij de kassa in een klein mandje lagen. toen zei ik tegen de jongen achter de kassa: Allemaal leuk en aardig, maar heb je ook iets om aan te steken met die lontjes. en toen wees hij me op het mandje naast me.

als je beneden voor de kassa stond zat het aan je linkerhand in een mandje. ik zag het ook eerst niet, maar mijn oog viel ineens op een zakje met 4 aansteeklontjes die ook bij de kassa in een klein mandje lagen. toen zei ik tegen de jongen achter de kassa: Allemaal leuk en aardig, maar heb je ook iets om aan te steken met die lontjes. en toen wees hij me op het mandje naast me.

Haha geweldig! Maandag in de lidle gelijk eventjes kijken

De combi box in Almelo kost hier €1,50. Kon de crackling ballen niet vinden hier.. das wel weer jammer. Achja, kheb iig weer wat af te steken xD.

Je kunt hier weer fontein pakketen kopen gemaakt door GBV WECO, grondbloemen zag ik ook volgens mij, knetterballen en zulke dingetjes.

Foto van fontein pakket (3,99 geloof ik)
Bekijk bijlage 25034

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan