Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Naam: Asorti box
3 crackrling balls
8 flash fonteintjes
4 grondbloemen en 4 knetter
dit voor 1,65 heb er gelijk 4 gehaald om de tijd te vullen hiero

je vergeet nog een doosje met 6 discoflitsers, die flash fontijntjes zijn hetzelfde maar dan een crackling finale

In Leeuwarden was alles volop aanwezig.
Asorti box voor € 1,65, leuke prijs met vind ik leuke producten.
Importeur GVB Weco Vuurwerk

23rl1r5.jpg

1686bo9.jpg

Ik wil hier even een vraag stellen maar wilde geen topic starten.ik kwam via youtube een Nederlandse site tegen speciaal voor cat 1 vuurwerk maar ze bezorgen in nederland de pakketjes aan huis nogmaals alles cat 1.mijn vraag is is er een uitzondering voor vuurwerkpost als het cat 1 is?

Ik wil hier even een vraag stellen maar wilde geen topic starten.ik kwam via youtube een Nederlandse site tegen speciaal voor cat 1 vuurwerk maar ze bezorgen in nederland de pakketjes aan huis nogmaals alles cat 1.mijn vraag is is er een uitzondering voor vuurwerkpost als het cat 1 is?

Nee, dat is ook verboden. Er is echter geen controle binnen NL.

Nou dan zal ik de site niet noemen ook al gaat het om cat 1 vuurwerk, ik wist trouwens niet dat er zoveel aanbod is cat 1 gebied.

Bij de vestiging hier in de buurt lag jammer genoeg niks... Zou binnenkort komende week komen! Nog even wachten dus!

mochten er nog mensen uit tiel zijn die balen dat de sier pakketjes bij de big bizar uitverkocht zijn: bij de bartsmit heb ik net een pakketje weten te bemachtigen met: 8 crackling balls,6 grondbloemmetjes en 6 van die strobo/knetter fontijntjes. schade: 2 euries

(sorry voor de off-topic, maar vonnd het ook weer zoiets om voor die mededeling een heel nieuw topic aan te maken.)

afgaande op de foto's die hier geplaatst zijn denk ik het haast wel, alleen een iets andere inhoud per pakketje. de importeur is GVB-weco, dus zal mekaar niet veel uitmaken.

Back
Bovenaan