Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Big Bazar Almere Korte Promenade wordt gesloten. Al het vuurwerk is nu voor de helft van de prijs :idea:
Maar gok dat het snel op zal zijn.

Neem aan dat dit restanten zijn van het assortiment van vorig jaar, of is er daadwerkelijk al nieuw spul gespot? :D

Neem aan dat dit restanten zijn van het assortiment van vorig jaar, of is er daadwerkelijk al nieuw spul gespot? :D

Crackling box, crackling shots, grondbloemen, zo'n pakketje met 5 fonteinen. Allemaal bekende artikelen wel, maarja tegen de helft van prijs. Altijd goed :D

Star fountains blijven naar mijn mening nog wel de leukste items van de Big Bazar.

Wil niet negatief overkomen maar de eerste star fountains waren langdurig en goed. Die nieuwe vorig jaar waren de helft minder minimaal :( Altijd maar dat gedoe met productie.
Hopelijk vinden de meeste de goede batch :)

Ow oke vreemd dan, ik had volgens mij tot nu toe dan een goede batch. Bij mij deden ze het altijd wel lekker lang. Jammer maar helaas dat dat soort producten ook weer minder worden.

De eerste batch was echt top. Krachtige uitstoot en hoog gedurende de hele werking. Batch daarna was al veel zwakker een paar batches later is hij echt zwak geworden vind ik. Nog steeds leuk voor het geld daar niet van, maar de allereerste versie was zoveel beter.

Eigenlijk wel een simpel en mooi idee :)
En de buren denken nu dat je buiten in een dampende hottub zit.... mijn tuin staat blauw als ik er 4 tegelijkertijd aansteek

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan