Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Ik zie sommigen, ook op YT,al flink inslaan. Soms bijna hele vakken in een keer leeg.
Hoho mannen, laten jullie nog een beetje over voor mij en de rest, die ook nog een paar pakjes willen scoren? :D

Die fonteinen komen zeker goed over hoor, binnenkort ook maar eens kijken naar wat cat.1 spul.

Net ook even langs geweest. Mooi tafereel veel jeugd voor de winkel om het eerste vuurwerk in te slaan. Wat natuurlijk ook niet kon ontbreken was gezeur van vrouwen op middelbare leeftijd in de winkel. " nu al vuurwerk, het zal verboden moeten worden":D

Voor de liefhebbers.

disco fontein

star fontein

disco fontein ( VVS)

Hier in Tiel waren de schappen afgelopen weekend ook goed gevuld. Even wezen shoppen met mn dochtertje en voor de fun alleen even het shoppen en unboxen gefilmd. Volgend weekend ga ik stoken met de kids, dit zal ik ook wel filmen en online ztten.

Maar leuk om weer wat stook graai te hebben !!

Gisteren (11-10-2019) wat CAT1 van Big Bazar in de tuin wezen stoken met de kids. Het weer was niet echt ideaal, waaide hard. In ieder geval mooi moment geweest om weer mijn film vaardigheden op te vijzelen :).

Excuses voor het geluid, dat het waaide kan je soms goed horen:

Back
Bovenaan