Big 19

Heb 2 karton hiervan bestelt!
wil een projectje gaan doen met 8 stuks eerst 3 per stuk achter elkaar daarna 2 in v en daarna 3 in w shape.
als iemand tips heeft over de afsteek volgorde van de cakes hoor ik het graag dus welke cakes na elkaar want daar ben ik nog niet uit.
heeft iemand ook toevallig de afmetingen van de cakes?
alvast bedankt!

Mooiste is als je toch 2 kartonnen hebt besteld 3 gelijke per keer te schieten, wat mooi is om en een knalcake tussen te zetten en als finale 3 gelijken en 3 knalcakes tegelijk te laten schieten.

Zit er aan te denken om een karton te bestellen. Komt dit in de buurt van een buurtassortiment van Rubro ? Of is die de 3 tientjes extra per 6 wel waard ?

Zit er aan te denken om een karton te bestellen. Komt dit in de buurt van een buurtassortiment van Rubro ? Of is die de 3 tientjes extra per 6 wel waard ?

Ja dat is het zeker wel waard! Top cakes de Big 19 en buurtass is ook zeer de moeite waard... Dus neem ze alle twee als t budget t toelaat krijg je zeker geen spijt van.. Succes!!

Smaken verschillen zou ik zeggen, ik heb dit assortiment alleen op filmpje gezien en daar overtuigen ze mij niet echt en zou ik persoonlijk voor het BA of de CBN gaan. Maar nogmaals : smaken verschillen.

Smaken verschillen zou ik zeggen, ik heb dit assortiment alleen op filmpje gezien en daar overtuigen ze mij niet echt en zou ik persoonlijk voor het BA of de CBN gaan. Maar nogmaals : smaken verschillen.

Idd smaken verschillen en heb zelf ook BA gehad en vorig jaar karton CBN. Uitstekende cakes allemaal en dit jaar heb ik paar karton Big 19 dus ben benieuwd maar aangezien ik ook al een paar karton Super 6 19 heb weggeknald ben ik niet bang voor de kwaliteit van de Big 19!! Als het goed is zijn ze hetzelde en blijft het in mijn ogen een uitstekende prijs en kwaliteitsverhouding. Loeiharde burst en grote boeketten... Dat komt wel goed Arjan!

Haha laten we het hopen want ik heb ze namelijk wel besteld omdat iedereen er zo lyrisch over is.

Hoef je je echt niet druk over te maken inderdaad zijn al jaren top cakes.
Hier nog een foto van deze cakes:
149auc3.jpg

Zijn toch gewoon omgelabelde extreme salutes?
De 1.0 versie dan wel, maar dat waren toch ook gewoon toppers?

Heb Zowel BAXXL, CBN als ES gehad. Die 30 euro per zes maken wel degelijk verschil. Niet zo zeer in kwaliteit, maar wel wat betreft de prijs-kwaliteit-verhouding.

ES kleuren zijn beter dan BAXXL. Boeket voller dan CBN.

BAXXL heeft dan grotere spreiding. CBN hardere burst, nog scherpere kleuren dan Big 19/ES en dubbele finale.

De euro's kunnen in dit geval wel degelijk doorslaggevend zijn. Het gaat er net om waar je persoonlijke voorkeur ligt, want als je deze potten neemt, voldoen ze allemaal.

Zijn toch gewoon omgelabelde extreme salutes?
De 1.0 versie dan wel, maar dat waren toch ook gewoon toppers?

Heb Zowel BAXXL, CBN als ES gehad. Die 30 euro per zes maken wel degelijk verschil. Niet zo zeer in kwaliteit, maar wel wat betreft de prijs-kwaliteit-verhouding.

ES kleuren zijn beter dan BAXXL. Boeket voller dan CBN.

BAXXL heeft dan grotere spreiding. CBN hardere burst, nog scherpere kleuren dan Big 19/ES en dubbele finale.

De euro's kunnen in dit geval wel degelijk doorslaggevend zijn. Het gaat er net om waar je persoonlijke voorkeur ligt, want als je deze potten neemt, voldoen ze allemaal.

Idd daar heb je helemaal gelijk in! Dat is een ieder voor zich en over smaak en of persoonlijke voorkeur valt niet te twisten...

Ben zelf wel heel benieuwd naar deze cakes! Ook ik heb een kartonnetje van deze besteld omdat iedereen er zo positief over was. Nu maar hopen dat ze daadwerkelijk ook zo goed zijn :p

Ze zijn mij uitstekend bevallen en ik ben best kritisch, enige nadeel is dat je ze wel per drie moet schieten omdat het tempo vrij laag ligt.

Foto650-HITNECC4.jpg

Nee van vorig jaar, ook de goldrain was van valk... helaas niet meer verkrijgbaar... ook zeer mooie goudcake.
Mij zal je niet in Belgie zien, gezien al het moois wat valk heeft tegen die mooie prijzen ben je gek dat je nog naar die patat boeren rijdt.

enige nadeel is dat je ze wel per drie moet schieten omdat het tempo vrij laag ligt.

Dat moet niet en lijkt me nou ook niet echt chill voor mensen met een iets minder budget, het tempo ligt inderdaad wat laag maar zo kun je ook wel weer wat meer genieten toch, het is waar je van houd :)

Dat moet niet en lijkt me nou ook niet echt chill voor mensen met een iets minder budget, het tempo ligt inderdaad wat laag maar zo kun je ook wel weer wat meer genieten toch, het is waar je van houd :)

Ja dat klopt, dan heb je zeker veel plezier er aan. Ik hou van volle lucht en rammen.

Back
Bovenaan