Biddinghuizen - Dance Event Defqon1 - 25-06-2011

Zo slecht vond ik het vuurwerk niet hoor!.. Even los van het gemis van professioneel vuurwerk gezien was dit gewoon een puik staaltje vuurwerk van Meester vuurwerk! Heel erg leuk gedaan zo met die mines in de rondte iedere keer!.

En ook nog mooi synchroon op de muziek ook.. Dat was bij een ander vuurwerk op flevoland wel anders :wink:

Zo slecht vond ik het vuurwerk niet hoor!.. Even los van het gemis van professioneel vuurwerk gezien was dit gewoon een puik staaltje vuurwerk van Meester vuurwerk! Heel erg leuk gedaan zo met die mines in de rondte iedere keer!.

En ook nog mooi synchroon op de muziek ook.. Dat was bij een ander vuurwerk op flevoland wel anders :wink:

Anders ja, wist je van tevoren toch?
Altijd dat naredeneren:bonk::bonk::bonk:

Vond het vuurwerk ook tegenvallen. Logo was zoals meer mensen aangeven wel goed gedaan.
Verder zaten er een aantal leuke mines en tails bij.
Maar verder waren de effecten niet erg bijzonder en ook vond ik de finale een beetje een flop.
Maar de muziek maakte een hoop goed!!

Ik vond het een mooie show hoor, maarja ieder zijn ding het was vooral de sfeer die het hem deed en dat logo god zeg wat ze daar allemaal inhebben gestopt stond echt ff te kijken van WTF XD

ik was er gelukkig zelf ook (A)
en ik vond persoonlijk het vuurwerk wat klein voor een feest als defqon.
ik zat maar te wachten op wat mooie bommen maar ze kwamen niet helaas.
dat ronde geval was wel een leuke :P

Laatst bewerkt:
Ik vond de mainstage toch wel erg goed in elkaar gezet. Leuk al die rubberen boten en slangen bovenin! Het vuurwerk, buiten dat ik inderdaad toch de mooie shells miste wel een aardig showtje. Vooral wat er op het einde uit dat wiel kwam toen de Q-dance sound te horen was vond ik bruut! Soms was het echte defqon gevoel wel een beetje zoek vond ik wat vooral kwam door het water in almere dat ik hier miste. Verder wel een erg lekker feestje weer, vooral de blue was heerlijk! Ik moet wel zeggen dat ik het vuurwerk van Emporium misschien wel net zo mooi vond. Vet dat daar ook van een plek of 5 geschoten word en er zo nu en dan nog wel een verdwaalde shell tussendoor vliegt.

Back
Bovenaan