Biddinghuizen - Dance Event Defqon1 - 25-06-2011

Wel koud moet ik zeggen, vorig jaar was het in de avond ook al zo koud.
Maar ja beter wat kou dan regen!

Heb er wel zin in, ben benieuwd naar het terrein.

1339178082_5_pGag.jpeg

0,8mm is gelukkig niet zoveel. Maar goed dat word wel lekker knus als iedereen straks komt schuilen mochten er ergens tenten staan.

Red weet ik wel te vinden, dat is aan het meer waar Mike en ik vorig jaar waren voor de besloten demonstratie van Broekhoff Vuurwerk!

Whoppa tickets nu binnen nog 36 uur en dan gaan we helemala los daar :)

Laat jij jezelf even filmen dan? Ik wil wel zien hoe jij los gaat.

Gezien het feit dat er meerdere mensen gaan, is het geen idee om een minimeeting te organiseren?

Even de sfeer er alvast inbrengen jongens. Zelf ga ik niet, maar ik wil jullie wel helpen opwarmen :wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
zaterdag
25-06-2011
max
16 °C
min
9 °C
wind
24 km/u
regenkans
73%
hoeveelheid neerslag
3.5 mm

zaterdag
25-06-2011
20:00
gem temp.
15.1 °C
wind
11 km/u
regenkans
64%
hoeveelheid neerslag
0.5 mm

zaterdag
25-06-2011
23:00
temperatuur
15.8 °C
wind
15 km/u
neerslagkans
39%
hoeveelheid neerslag
0 mm

Iedereen die gaat: vergeet je jas/trui niet!
En bovenal: vee; plezier gewenst!

:bye:

O o o ... Wat ben ik blij dat ik me kaartje een paar weken geleden verkocht heb.Zat net even foto`s te kijken op de defqon site en die main ziet er niet uit haha.
Zo eerst ff naar EviDance in Breda en mocht dat nix zijn,dan kom ik ook ff vw kijken @ defqon.

Ojee... Nou jammer van de aanfluiting aan het einde. Aanfluiting niet letterlijk nemen. Stelde niets voor. Het logo was goed gevuld. Maar verder was het niet veel. Allemaal 1.4, consumentenspul! Nee dit was niks qua vuurwerk... Muziek was heeeeeeerlijk! Deepack draaide wel erg super hard!

Muziek was heel erg heerlijk :) Vooral bij Black en Main geweest maar vond black veruit het vetste :)

Ook grappig bungee jumpen kosten tot 3 uur 60 euro daarna opeens 70 euro haha en het bleef maar doorgaan met gasten die wouden XD.

Vuurwerk zelf niet gezien was om 10 uur helemaal naar de *****n en mijn kameraad ook dus hebben toen besloten weg te gaan om de drukte voor te zijn. Ik zag overigens wel aardig wat vrijgezellige tubes eeeeuu singelshots staan zijn die de lucht dan wel in gegaan ?

Laatst bewerkt:
Knap staaltje pyrotechniek van Meester vuurwerk!
Ronddraaiende steppers, snelle mine-sequences. Ze snappen het goed daar. Kwaliteit van producten is nog niet altijd optimaal, maar lekker boeien.

Deden ze het Queen-vuurwerk in Lelystad maar...

Zo slecht vind ik het vuurwerk niet hoor ruben ? Oke voorgaande jaren was er altijd prof maar zal vast reden zijn dat het dit jaar geen prof heeft :)

Ziet er leuk uit weer, goed gewerkt met de ronde vormen. Alleen de line up en de prijs weerhoudt me van dit feest. Ben meer een hardcore/terror junky:D

Ziet er leuk uit weer, goed gewerkt met de ronde vormen. Alleen de line up en de prijs weerhoudt me van dit feest. Ben meer een hardcore/terror junky:D

Er is ook een hardcore en volgens mij ook een terror stage hoor:p
weet alleen de kleur niet

Mooi feestje gister gehad, voornamelijk in blue, grey en wat main gestaan.
Ran-d en Deepack waren voor mij de helden.

Eindshow was leuk, maar vond het vuurwerk niet geweldig. DefQon logo was wel erg gaaf gedaan.
Denk dat geen prof. mocht worden geschoten, omdat vanaf pretpark werd geschoten!?!?

Laatst bewerkt:
Dat ik nou kan zeggen dat het slecht geschoten is. Nee absoluut niet. Helemaal niet voor consumenten producten, gewoon lekker breed geschoten, erg leuk gedaan met het logo(?), steppers:)..

Back
Bovenaan