RedBaron
Pyroworld
De testen zijn uitgevoerd in 2005 door TNO nederland BAM duitsland en HSL verenigd koninkrijk in Polen
Die testen waar u het over heeft, dat betreffen testen met PROFESSIONEEL vuurwerk.. De opslag waar u zo bang voor bent betreft CONSUMENTENVUURWERK uit de klasse 1.4G.. dat is NIET, ik herhaal NIET massa explosief! dat brand alleen fel.. Een woonwijk zal dus niet wegvagen zoals u dat stelt.
U heeft duidelijk de klok horen luiden maar de klepel heeft u nog bijlange na nog niet gevonden. Ik vind het dan ook bijzonder triest dat u probeert iemand zn broodwinning te ontnemen. Dit bedrijf voldoet aan de aller strengste eisen, Nederland heeft de strengste eisen op gebied van vuurwerk ter wereld. Hier kan een nieuwe vuurwerkramp nooit gebeuren, A omdat het zoals ik al zei consumentenvuurwerk betreft, en B dit complex is wel zo streng en goed beveiligd dat het zo wat onmogelijk is om er uberhaubt een brand te krijgen. En áls er al brand ontstaat dan komt er een sprinklerinstallatie opgang waar mening groot chemisch bedrijf jaloers op is, welke (als ik eht goed heb) 750 liter per seconde er door heen jaagt om iedere potentiële brand direct de kop int e drukken.
Nogmaals, ik vind het bijzonder triest dat u probeert om iemand die op volstrekt legale wijze zn brood verdient dat onmogelijk te maken.. en dit alles gebaseerd op foute informatie, onterechte angst, en wat al niet meer. Tot slot wil ik u meegeven: sluit eens dat boek over de vuurwerkramp, het is meer dan 12 jaar geleden. Het iedere keer erbij halen zodra het woordje vuurwerk valt is niet alleen irritant, maar ook vaak (zoals met dit) slaat u de plank er gigantisch mee mis.