Bezoek Schuurmans Vuurwerk 02-07-2010

kunnen wij als consument en freaks niet wat meekrijgen van de demo live ? wel leuke dingen altijd ook wel liefhebber geweest van schuurmans maar dit jaar gaat er echt tussen uit springen in positiefe zin :D

Nee dat is helaas niet mogelijk bij deze demo's van Schuurmans.

Eventueel zullen er aan het eind van het jaar demonstraties gegeven worden bij jou in de buurt door een Schuurmans dealer, maar daar kan ik verder niets over zeggen.

Zodra ik de mogelijkheid heb, misschien vanavond. Zodra ze online staan zal ik het hier vermelden.

Ik wil meer weten over die Shuttles.
Ik stel me er een hele grote single shot bij voor zoals snelle jelle van marijn.

Qua formaat zijn ze kleiner, ook de diameter van de kop. Qua effect kan ik nog helemaal niets zeggen. Het concept is dan natuurlijk wel weer heel spannend.

Nee dat is helaas niet mogelijk bij deze demo's van Schuurmans.

Eventueel zullen er aan het eind van het jaar demonstraties gegeven worden bij jou in de buurt door een Schuurmans dealer, maar daar kan ik verder niets over zeggen.

Vorig jaar kon je als consument ook naar de demo van schuurmans. Je stond dan alleen aan de zijkant van het veld. Het is alleen niet grootschalig bekend gemaakt. Of is dat dit jaar verandert?

Als het kan zou ik wel graag de datum willen weten, kan ik altijd nog kijken of er nog wat te zien valt.

Toen was het inderdaad mogelijk om mee te kijken. Wij stonden aan de overkant, tussen de winkeliers. Dit jaar zijn wij weer uitgenodigd voor deze dag. Meer informatie is nog niet bekend. Ik zal een mail sturen met de vraag of het dit jaar mogelijk is voor leden om weer vanaf de zijkant toe te kijken.

Daarover kan ik nog niets zeggen, is geen info over bekend. Trouwens, deze demo vanuit Schuurmans zelf vind niet meer plaats in Leeuwarden maar ergens anders in het land.

Alle foto's staan in het fotoalbum van Vuurwerkcrew, te vinden onder deze link.

svl200.jpg

svl152.jpg

svl143.jpg

svl134.jpg

svl071.jpg

Bedankt weer voor alle mooie duidelijke foto's!
zo te zien komt schuurmans dit jaar met veel mooie nieuwe producten of sommige in een geheel nieuw jasje. ze gaan de goede kant op daar in leeuwarden! nu nog hopen dat alle nieuwe producten mooie effecten hebben.

Jammer dat de demo in zuid holland is, ik had graag de nieuwe producten van schuurmans gezien. Ze maken me echt nieuwsgierig dit jaar.
Dan maar wachten op de filmpjes.

Heb net het foto album zitten doorbladeren en er viel me op dat er 2 foto's tussen zatten met een collectie kaboom potten bij elkaar maar kon er geen namen op vinden, Zijn dit nieuwe pakketten of zitten de productnamen aan de andere kant van de label?

Edit: Ik doel op deze foto's:
http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/showimage.php?i=11912&c=317
http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/showimage.php?i=11911&c=317

Waarschijnlijk zullen dat 2 pakketten zijn, die in een doos zitten met 1 naam.

Back
Bovenaan