Bezoek Schuurmans Vuurwerk 02-07-2010

Allereerst, Bedankt voor het mooie verslag! Ik heb altijd iets van schuurmans gekocht, nu er weer nieuwe dingen komen verheug ik me er alleen maar meer op. Ook de labels spreken me weer erg aan. En dat raketje met harde knal ben ook ook wel erg benieuwd naar.

The King

wauw, wat een super verslag, leuk geschreven Moontan
Schuurmans is zeker goed bezig, wat een veranderingen allemaal
Wat ik het mooiste vind om te lezen is dat die pakketten veranderd worden.
Alleen nog maar pakketten met cake,s, super. Als ik fonteinen wil koop ik die wel los.
Hoop dat het met de prijzen van de nieuwe 500 grammers ook goed zit, met de toevoeging van de maximale burst ben ik al heel blij.
Ik wacht met grote spanning jullie beelden af.

Goed verslag en verheugend nieuws van Schuurmans.
Leuk om te lezen dat de twee toppers van weleer weer terug gaan komen
Verder een goede zaak dat Schuurmans zijn cake,s gaat voorzien van maximale burst.
Niet alleen mooi, maar ook hard vuurwerk, het is de tendens

Woow, dit is wel een heel verrassend verslag van schuurmans vuurwerk:D Ik Ben benieuwd wat ik aan het eind van het jaar ga zien in de folder:) Ook vette foto's gemaakt daar, van de nieuwe labels!:D

Nog even over de foto's van het verslag, deze berusten gewoon over de © van Vuurwerkcrew, alleen wegens een fout in het fotoalbum kan ik niet uploaden dus staat er geen watermerk onder.

Gelieve niet over te nemen.

goed en mooi verslag weer!
na dit gelezen te hebben denk ik dat ik dit jaar toch weer voor schuurmans ga. ik had me voorgenomen dit jaar maar is naar een andere importeur te gaan omdat schuurmans gewoon net die burst miste en de grote van de effecten ook niet altijd alles waren. maar na dit gelezen te hebben denk ik dat het dit jaar gewoon weer schuurmans word!

nogmaals mijn complimenten voor het verslag en natuurlijk de foto's!

Leuk, maar vooral handig verslag! Ben erg benieuwd wat de dealers me dit jaar gaan aanbieden!

Eind deze maand/begin volgende maand zullen we het weten!!
Dan immers houdt Schuurmans zijn open dag met demoshow voor de dealers.
Ik ben ook reuze benieuwd naar de uitwerkingen van de nieuwe producten naar het nieuwe beleid van Schuurmans.
En natuurlijk zijn ook de bijbehorende prijzen van deze nieuwe artikelen van belang
:bye:

Eind deze maand/begin volgende maand zullen we het weten!!
Dan immers houdt Schuurmans zijn open dag met demoshow voor de dealers.
Ik ben ook reuze benieuwd naar de uitwerkingen van de nieuwe producten naar het nieuwe beleid van Schuurmans.
En natuurlijk zijn ook de bijbehorende prijzen van deze nieuwe artikelen van belang
:bye:

Daar ben ik ook zeker zeer benieuwd naar want ik vind zowel schuurmans en lesli op het eerste gezicht leuke nieuwe artikelen tonen en deze importeurs hebben allebij een dealer bij mij in de buurt zitten dus kan het nog wel eens moeilijk kiezen worden dit jaar :rolleyes:

dit jaar zal ik ook wel weer wat meer schuurmans kopen :D afgelopen jaren altijd wel een paar dingetjes van schuurmans, vorrig jaar wat van de kaboom lijn en dit jaar meer zo als het er nu naar uit ziet :D

foto's zien er top uit! vooral die nieuwe pakketten vind ik er zeer strak uitzien :D

Het is misschien even wennen, al die budda's die je aan staan te kijken, maar het heeft zeker wel wat Chinees! Ik vind ze erg gaaf, maar vind ook dat Schuurmans altijd al mooie labels heeft gehad.

Er staan nu 100 van de 200 foto's online.

Back
Bovenaan