Hier wil ik meteen dan ook op in gaan.
Graag wil ik op de laatste post ingaan in dit topic evenals op sommige andere ontwikkelingen op de website. De laatste anderhalf jaar zie ik steeds meer verschillende belangen terug op vuurwerkcrew, die in mijn ogen niet meer te maken hebben met de liefde voor vuurwerk. Onderdeel hiervan zijn helaas importeurs, detailisten en schieters die verschillende (commerciele) belangen hebben en onderling erg fel reageren tegen over elkaar.
Let wel, ik maak de nuance duidelijk. Dit heeft geene nkele betrekking op de crewleden van vuurwerkcrew zelf. Zij zijn en blijven onafhankelijk. Dit bericht is dan ook niet bedoeld om hen te schofferen!
Om eerlijk te zijn maak ik mij zorgen over de ontwikkelingen op vuurwerkcrew.nl. Het lijkt er soms op dat verschillende vetes en belangen binnen het vuurwerk-wereldje via vuurwerkfora uitgevochten worden.
Nu kan het smeuiig zijn dat er her en der informatie uitlekt richting de buitenwereld. Sommige liefhebbers genieten hier van. Ook ik vind dit soms interessant om te lezen ja, dat geef ik toe.
Maar ik vraag mij wel al een tijdje af of de (commerciële) belangen van verschillende personen het plezier van de liefhebber niet weg nemen.
Hopelijk houden de crewleden deze ontwikkelingen goed in de gaten, want het zou zonde zijn als er leden wegblijven of zich niet actief meer mengen in discussies, omdat er te veel gezeik is vanwege de verschillende commerciële belangen.
Groetjes van een bezorgde liefhebber,