Bezoek Evolution Fireworks - 31 augustus 2013

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Vandaag ben ik langsgeweest bij Evolution Fireworks, een nieuwe speler op de markt als importeur. Evolution Fireworks was de laatste jaren al een vuurwerklijn op de markt die enkel werd verkocht door Vuurwerk Orthen uit Den Bosch, maar dit is nu groter opgezet. De eigenaren Gilbert en Marchel hebben Evolution Fireworks opgericht om ook andere dealers te kunnen voorzien van de producten. De eerdere lijn is inmiddels uitverkocht en het nieuwe vuurwerk wordt door Katan Vuurwerk geïmporteerd en door Evolution Fireworks verkocht aan diverse winkeliers.

Het doel is om in 2013 via zo'n 3 à 4 winkels het vuurwerk te verkopen, welke dit precies gaan worden, zal pas later bekend zijn, maar eentje daarvan is in ieder geval Vuurwerk Orthen.

Dit jaar worden er 2 lijnen gebracht, dit zijn Thunder Storm en Evolution Fireworks. Het zal gaan om een toevoeging aan een assortiment voor een winkel, het aantal artikelen is dan ook laag gehouden, er zullen 3 producten per lijn worden gevoerd. De lijn Thunder Storm maakt zijn naam waar, hierin worden enkel artikelen met knal toegevoegd, in Evolution Fireworks zal het siervuurwerk komen. De 6 artikelen die we dit jaar mogen verwachten, zijn:

Thunder Storm
Blue Thunder
Happy Thunder Q
Titanium Thunder

Evolution Fireworks
Ice Queen
Wall of Gold
Wall of Silver

We moeten nog even wachten op de films en de prijzen, zodra er meer bekend en zeker is, krijgen wij het te horen en posten.

Het was een erg gezellig gesprek en Vuurwerkcrew.nl bedankt de heren van Evolution Fireworks dan ook voor het hartelijke ontvangst!

Top verslag, al is hij kort, er staat genoeg in.
Wil hierbij de heren van Orthen dan ook feliciteren met deze nieuwe uitdaging.
Heel plezier en succes met alles wat hierbij komt kijken.

Gefeliciteerd met de nieuwe onderneming Marchel en Gilbert! Wens julie veel succes toe! Producten zien er qua effect en uiterlijk mooi uit.

Marchel ik heb producten mogen aanschouwen en jullie hebben echt toppertjes laten produceren! Succes samen! Een heel fijn seizoen gewenst!

Marchel en Gilbert, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten!
De labels en effectomschrijvingen beloven veel goeds :D

Marchel en Gilbert,veel succes gewenst met Evolution Fireworks.
Van wat ik al gezien hebt is het een mooie aanwinst op de markt.

Dan kan ik ook niet achter blijven:p
Marchel en Gilbert ik wens jullie alle geluk en succes toe voor deze nieuwe lijn!
Ik heb uiteraard de filmpjes al gezien.
En het ziet er allemaal verdomde goed uit!
Beter beginnen met weinig producten van sublieme kwaliteit,
Dan in een keer veel producten waar haast achter zit.
In mijn optiek hebben jullie de juiste keuzes gemaakt!
Zet um op.. en dat jullie heel groot (s) mogen worden.

het is verstandig om als nieuwe speler op de markt klein te beginnen .
zeker als je te groot uitpakt heb je kans dat je sneller omvalt als ondernemer .
ze zullen ook wel klein moeten beginnen want banken verstrekken tegenwoordig minder snel een lening .
naam bekendheid komt van zelf wel

Bedankt voor dit kort maar krachtige verslag.
Bij deze wens ik Marchel en Gilbert heel veel succes.
Heb ook al de filmpjes mogen aanschouwen, en ja de producten bevielen bij mij heel erg goed in de smaak :D
Ik zeg....kom maar op met de demo :p

Leuke verslag niet lang maar wel goed genoeg..
ben wel benieuwd waar die andere 3 winkels komen hopelijk ook 1 bij mijn in de buurt ben wel heel benieuwd naar de producten

Ik heb vernomen dat top vuurwerk Rotterdam deze lijn gaat verkopen. Ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Ik heb vernomen dat top vuurwerk Rotterdam deze lijn gaat verkopen. Ben benieuwd.

Dan kan ik je verklappen dat je met je oren staat te klapperen want de filmpjes die ik van de producten heb mogen aanschouwen deden mij zo'n beetje watertanden :)

Dan kan ik je verklappen dat je met je oren staat te klapperen want de filmpjes die ik van de producten heb mogen aanschouwen deden mij zo'n beetje watertanden :)

Vol verwachting klopt mij (onze) hart(en)..

Kom maar op met die filmpjes, hoor alleen maar dat het hele mooie produkten zijn.

Back
Bovenaan