Bezoek aan Wolff Vuurwerk - 22-01-2010

Bedankt voor het verslag, altijd leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen van zo'n vuurwerkimporteur. Ik wacht gespannen op de komende jaarwisseling, i.v.m. het b+w verhaal. Ben benieuwd hoe Wolff dit gaat aanpakken, maar we gaan het zien. Moontan, nogmaals bedankt !!!

Altijd leuk om vroeg in het jaar al wat te weten te komen over wat er zoal gaande is bij een vuurwerkimporteur. Jullie doen goed werk jongens.
Ja en Wolff staat al jaren bij mij nr. 1. Ik blijf het alleen nog wel steeds jammer vinden dat ze met verschillende folders werken. Wil je je favoriete producten hebben moet je daar soms voor naar een andere plaats. Gelukkig zijn er in het Gooi 3 Dynasty dealers.

Leuk verslag weer heren! Ik hoop toch wel dat wolff dit jaar weer met nieuwe producten komt. De nieuwe producten van afgelopen jaar konden mij niet echt bekoren. De meeste nieuwkomers vond ik persoonlijk Wolff onwaardig, maar ja, dat is mijn mening!

Heerlijk verslag hoor, ben toch echt wel een fan van Wolff. Mede omdat het een grote dekking heeft in Nederland. Ik hoop stiekem dat er weer nieuwe producten komen, ook al heeft Wolff al zoveel toppers!

Leuk om allemaal te lezen! Is er ook iets gezegd over het opstijgen van de Imperialpijlen?

Zoals te lezen in het verslag:

Het is en blijft handenwerk, daar kunnen nou eenmaal fouten mee gemaakt worden.
Hopen dat ze dit jaar wel goed opstijgen.

Ik had op z'n minst wel een stukje uitbuiting van de Silver Salute verwacht, single shots, 72 shots versie, etc?

Ik eigenlijk ook wel. Ik denk dat de intresse, met name voor een los schot van de silver salute, best goot is. Maar wie weet, mss komt Wolf toch nog met enkele nieuwe producten. Toch heb ik niks te klagen hoor. Het assortiment is prima. Het was een geweldige ervaring afgelopen oud en nieuw om voor het eerst Wolf te hebben. Ik Ben nu zeker een klant.

Mooi verslag trouwens :wink:

:bye:

nog even voor de duidelijkheid, een quote wat er in het verslag staat:

"lees: Een nieuw artikel komt altijd in het assortiment als deze beter is als een bestaand artikel!"

nou de shock eruit voor de silver salute single shot de shock knalt ook al niet zo hard meer dus tijd voor een nieuwe

Misschien beetje off-topic, maar het is een reactie op het verslag en andere reacties: De gewone shock hoeft er niet uit van mij. In het verslag staat, dat als er een beter nieuw product bij komt, dat de slechtere voorganger eruit gaat. Een salute als single shot is een hele nieuwe markt/ander segment volgens mij, (dus de shock geen slechtere voorganger) vooral als er een mine onder zit zoals in de Silver Salute. Als er een 72 schots Silver Salute zou komen, kan ik me echter wel voorstellen dat hij de Gold Salute in de weg zou kunnen zitten qua verkopen. (hoewel ik denk dat hij goed zou verkopen) Ik bedoel niet dat dit zo is wat ik schrijf, maar het is wat ik denk :rolleyes: Laat die Silver Salute als single shot maar komen :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan