Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en daarom zou het goed zijn als ze dit een keertje lezen![]()
en daarom zou het goed zijn als ze dit een keertje lezen![]()
Tony, hoe is jou mening over deze marketing strategie?![]()
Ik vind nog steeds dat een 500grams cake in Nederland niet meer dan €60 a €70,- mag kosten hoe groot je hem ook maak of welke label je er ook omheen laat plakken. Het is gewoon het maximum.
Met de prijs van €60, a €70,- zit je ver boven het gemiddelde van wat deze (zelfde) cakes in andere landen kosten.
Ik moet wel zeggen dat de cakes van Breeschoten qua effecten niet verkeerd zijn sommige zelfs erg goed. Ik heb het dan over de 200+ gram cakes. De oudere cakes met maximaal 200gram vind ik niet bijzonder en vaak zie je in veel cakes hetzelfde effecten alleen net de andere kant op geschoten. Maar ook dit is weer iets waar veel importeurs last van hebben.
De groep Freaks zoals we helaas nog steeds genoemd worden en mij steeds meer tegen de borst gaat stuiten is allang geen groepje meer en deze mensen (De liefhebbers) hebben er voor gezorgd dat er veel meer bekend is geworden over de markt. Ik denk dat veel importeurs dit niet leuk vinden omdat nu iedereen van 10 tot 90 jaar op internet kan zien wat volgens de FREAKS (Kenners noem ik ze liever) van de spullen vinden. Of het word nog steeds onderschat of ze proberen de groep expres zo klein te houden maar ik weet wel beter en 1 van de dingen die ik weet is dat er 100.000zden bezoekers per jaar op de vuurwerk websites komen en dat we dezelfde functie krijgen of zelfs al hebben als de website kieskeurig.nl waar veel mensen van te voren kijken aan welke camera ze hun geld uitgeven en 80% van die mensen volgen de mening van de gebruikers waarvan niemand weet of ze er wel verstand van hebben en kopen het product wat aangeprezen word of laten het product staan wat afgekraakt word.
Ik denk dat wij dit zelfs als vuurwerk websites dit nog beter doen omdat we er beeld materiaal bij laten zien en omdat we daadwerkelijk al het vuurwerk wat verkrijgbaar is krijgen te zien.
Ik heb nog 1 ding te zeggen. Sommige mensen willen gewoon in de maling genomen worden en vinden alles al goed al was het maar omdat de verkoper heeft gezegd dat dit het beste stukje vuurwerk van Nederland is. En dan heb je ook het gedeelte van "Kijk wat de gek er voor geeft". Als iemand het ervoor over hebt om voor een 500grams cake tussen de 80 en 170 euro uit te geven verklaar ik hem voor gek maar het is zijn geld en ik ga er vanuit dat ie zelf wel weet wat ie uit wilt geven.
Ik hoop echt dat die dure cakes slecht worden verkocht dan zitten ze daar lekker met de gebakken peren en doen ze er tenminste wat mee. De uitvoering van de marketing strategy geef ik een 8 het eindresultaat wordt hopelijk een 4.