Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar 95% zelf betalen, vier het dit jaar ook niet met vrienden maar mn familie.
Laatste keer met vrienden die een bijdrage deden gezeik gehad, ze steken op de avond mijn vuurwerk af en vinden het fantastisch maar puntje bij paaltje willen ze niet allemaal bijdragen of te weinig. Is gewoon irritant want ze verwachten wel vuurwerk met oud en nieuw.
Dit jaar gaan ze het maar zelf regelen.

Dit jaar 95% zelf betalen, vier het dit jaar ook niet met vrienden maar mn familie.
Laatste keer met vrienden die een bijdrage deden gezeik gehad, ze steken op de avond mijn vuurwerk af en vinden het fantastisch maar puntje bij paaltje willen ze niet allemaal bijdragen of te weinig. Is gewoon irritant want ze verwachten wel vuurwerk met oud en nieuw.
Dit jaar gaan ze het maar zelf regelen.

Goed bekeken!

Ikzelf heb 1 jaar een collectie met een medefreak uit het dorp volledig gesplitst. Dubbel budget als destijds werkende 17-jarigen is erg gaaf. Echter eens maar nooit meer, zijn ouders/vrienden wilden inspraak hebben op de stooklocatie en stookvolgorde etc. en vonden vuurwerkbrillen maar onzin en ga zo maar door!

Kortom; Nee dank je, ik hou liever zelf de controle! :)

Alles zelf en zal dit ook blijven doen. lekker me eigen ding doen. Neem wel vaak gezelschap mee bij het afhalen als het wat langere tripjes zijn. Dit jaar ook niet met vrienden of familie maar een keer enkel met het gezin. Buren hebben vorig jaar wel aangegeven wat te willen doneren maar verder niets over gehoord. Ik zal het waarschijnlijk ook niet accepteren want wie weet vier het ik het jaar erop wel oud en nieuw op een andere locatie.

Ik betaal alles volledig zelf, daarmee bepaal ik ook wat er wanneer gestookt wordt. Fooienpot is wel een goed idee, zal hier ook eens neerzetten. Publiek genoeg om 12u haha, denk niet dat er veel inkomt maar zullen zien. Doe ik het ook niet voor, ik nodig een klein groepje vrienden uit voor de gezelligheid en vooral lekker genieten. Mijn broer sluit soms ook aan en neemt dan zelf ook wat vuurwerk mee, voel ik me niet helemaal als enige die afsteekt.

ik betaal alles lekker zelf, mn vader had elk jaar wel 100 euro die die erin schoof maar door de gasprijzen heeft die dat geld er dit jaar niet voor over.

Ik betaal ook alles zelf. Ergens wel fijn, want dan kan ik ook helemaal zelf bepalen wat ik wil kopen.

Wij kopen als 3 broers elk jaar alles samen en hebben dus ook sommige cakes of boxen die een ander niet per se wil. Ik ben zelf de grootste freak, dus betaal denk ik de helft. De andere helft wordt dus door mn broers gedeeld. En altijd traditiegetrouw afsteken bij m'n ouders.

Ik betaal ook alles zelf. Ik werk in de zorg en de 13e maand die we in november krijgen is echt perfect voor vuurwerk. Alsof het ervoor gemaakt is

In de jaren tussen 2008 en 2020 altijd met een grote groep vrienden veel gekocht en verdeeld in het bedrag.

Maar ondertussen een uitgebreid gezin waardoor de afgelopen 2 jaar en komende jaarwisseling het bescheiden en leuk met een ander gezin wordt gevierd. Leuk voor ons maar ook voor de kinderen die vinden het fantastisch.

Dit jaar is het complete budget uit mijn eigen portemonnee gehaald, bezoek neemt de hapjes en drankjes mee:thumbsup:

Haha, ze zien me al aankomen. Zonde van het geld zeggen ze dan. Nee ik betaal alles zelf. Maar straks op de dag der dagen gaan ze wel weer lekker meekijken. Waar ik overigens weinig moeite mee heb.:wink:

Vrienden zeggen hier al jaren, we willen wel een gedeelte mee betalen maar dan hoor je er verder weer nix van. Ben ook blij dat ik het zelf kan betalen aan niemand verantwoording en schiet de shows toch voor me zelf.

Meestal betaal ik alles zelf, maar jaar betaal ik zo’n 75% van het geheel op een budget van zo’n 350 euro.

Mn vrienden leggen allemaal €50 per persoon bij. Een druppel op een gloeiende plaat natuurlijk maar ik kan er mee leven.:)

Ik betaal zelf en zit met eenaantal andere freaks die dit ook doen. We stemmen niets af van te voren dus meestal ook wel een aantal dubbelen er tussen.
Ieder jaar zeggen we dit moeten we anders doen maar……… ��

Betaal alles zelf tegenwoordig, wel dit jaar een leuk bedrag gekregen van de buurt waar we het afstaken (bij vrienden) toch €330 euro, erg welkom haha.

Mijn buren hebben wel aangeboden mee te betalen maar denk dat ze het budget onderschatten en wil dat ook niet. Doe het voor mezelf en wil geen valse verwachtingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan