Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Dit jaar hoop ik het te vieren met de eigen familie. Broertje is ook in zekere zin fanaat en heeft dan zelf mooie spulletjes. 2 zwagers betalen altijd wel ca. €100-150 pp mee. Toch leuk meegenomen

Wie betaalt, bepaalt. Dus ik betaal alles zelf. Dit jaar wel samen met de buurman een ramshowtje bedacht waarvan we de kosten delen.

Alles zelf. Hoef ik ook niet te overleggen wat wel/ niet te kopen…. Zit altijd met een maat die ongeveer even veel koopt en dit ook zonder overleg doet.

Best verschillende smaken dus meestal weinig overlap.

Zoals de meeste hier, betaal meestal alles zelf.

Mensen vragen altijd wel hoe of wat, en zijn dan geinteresseerd, maar elke keer als ik ga bestellen vinden ze het veels te vroeg om daar mee bezig te zijn, of het komt niet uit. En dan tegen de tijd dat ze geinteresserd raken, is het te laat en te duur geworden haha ¯\_(ツ)_/¯

Dus tegenwoordig zorg ik gewoon voor het Vuurwerk, en zij voor andere dingen zoals eten, drinken, vervoer en gezelligheid. Werkt prima zo

Toen ik nog met familie vierden mocht ik voor hen voor een mooi bedrag een show maken, maar sinds ik het met anderen vier ben ik de enige die alles koopt. Wel vaak van tevoren nog even stoken met andere freaks en dan is het natuurlijk een ander verhaal :)

Wij doen altijd alles met z´n 2e aanschaffen, heel af en toe nog wat van andere vrienden maar meestal niet. Vroeger kreeg ik vuurwerkgeld van mijn ouders haha

Ik betaal alles zelf. Mijn hobby, mijn geld, mijn keuzes. Het wordt wel gewaardeerd als mensen uit de straat even de moeite nemen om te bedanken voor het mooie vuurwerk. Zo spreek ik toch ook altijd weer wat buren die je de rest van het jaar niet spreekt.

Back
Bovenaan