Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het om veiligheid gaat mag je sowieso wat zeggen als je het mij vraagt.Als je voor een kapitaal staat te stoken mag je ook wel iets zeggen lijkt me
Amen.. Kan het niet beter verwoorden!Dat soort ellende heb ik ooit meegemaakt toen ik het ergens in het centrum van een stad ging vieren. Dan draai je je om en heeft er een of andere klootviool iets achter je gezet. Dat nooit meer!
Thuis heb ik dat probleem niet, er gelden bij mij een paar strikte vuurwerk geboden:
- vuurwerkbril verplicht voor kinderen en aanbevolen voor volwassenen (staat een hele bak klaar voor iedereen)
- cakes en singleshots e.d. in een klem
- wie zuipt kijkt toe
- niets achter iemand anders zetten
- geen cakes ergens bovenop zetten
- niets aansteken terwijl iemand anders dat ook aan het doen is en het niet in de gaten heeft
- vragen stellen en lulverhalen ophangen voor of nadat ik iets aangestoken heb en dus niet tijdens
- geniet ervan of blijf lekker binnen
Voor dit jaar komt daar dus nog bij:
- prul spul voor 0.00 stoken
Iedereen weet wel dat het voor mij een hobby is maar iets waar ik heel het jaar naartoe leef en dus veel meer dan alleen een paar stukjes vuurwerk afsteken. Dit zorgt er eigenlijk ook wel voor dat iedereen zich hier goed aan zal houden en dat we dus allemaal gewoon lekker kunnen genieten.
Dat soort ellende heb ik ooit meegemaakt toen ik het ergens in het centrum van een stad ging vieren. Dan draai je je om en heeft er een of andere klootviool iets achter je gezet. Dat nooit meer!
Thuis heb ik dat probleem niet, er gelden bij mij een paar strikte vuurwerk geboden:
- vuurwerkbril verplicht voor kinderen en aanbevolen voor volwassenen (staat een hele bak klaar voor iedereen)
- cakes en singleshots e.d. in een klem
- wie zuipt kijkt toe
- niets achter iemand anders zetten
- geen cakes ergens bovenop zetten
- niets aansteken terwijl iemand anders dat ook aan het doen is en het niet in de gaten heeft
- vragen stellen en lulverhalen ophangen voor of nadat ik iets aangestoken heb en dus niet tijdens
- geniet ervan of blijf lekker binnen
Voor dit jaar komt daar dus nog bij:
- prul spul voor 0.00 stoken
Iedereen weet wel dat het voor mij een hobby is maar iets waar ik heel het jaar naartoe leef en dus veel meer dan alleen een paar stukjes vuurwerk afsteken. Dit zorgt er eigenlijk ook wel voor dat iedereen zich hier goed aan zal houden en dat we dus allemaal gewoon lekker kunnen genieten.