Bestelling aangeboden valk 31-12

bamknal

VWC lid
Wegens een fout tijdens het bestellen zit ik met een bestelling die ik zelf niet kan ophalen. Hierdoor heb ik twee ophaalmomenten op verschillende dagen en twee keer 250 kilometer rijden is me te gek. Samenvoegen bij mijn bestaande orders of annuleren is helaas niet mogelijk bij de winkel. Daarom wil ik graag hier mijn bestelling te koop aanbieden.

Het gaat om twee afhaalbonnen bij valk vuurwerkperdoos. Beide af te halen op 31-12 om 13:00-13:30 in Geesteren.

Bestelling 1: 2 transbomber €99 per stuk, €198 totaal.
Bestelling 2: 1 Karton Valk howling €130 totaal.

Bij voorkeur samen maar mag ook apart.

Graag biedingen in topic of persoonlijk berichtje. Ik wil er graag vanaf en hoef er niet de hoofdprijs ervoor.

Ik kan het verkeerd hebben of lezen, maar bij valk vuurwerkperdoos worden, bij mijn weten, alle bestellingen samengevoegd naar de eerste afhaaldatum die je hebt gedaan.

Ja het klopt dat alle bestellingen samengevoegd worden op het eerste bestelmoment. Bij al mijn andere orders gaat het ook goed. Echter gaat het hier mis omdat deze bestellingen op een andere naam zijn gekomen. Deze zijn per ongeluk besteld op mijn spam account. Hierdoor is er dus een nieuwe klant ontstaan waarop deze bestellingen terecht zijn gekomen en niet op mijn eigen naam. Daardoor kunnen de bestellingen niet samengevoegd worden.

Ik heb contact gehad met de winkel maar kennelijk is zoiets simpels niet mogelijk om te veranderen in de systemen. Verplaatsen, samenvoegen of annuleren is niet mogelijk.

In de spelregels op de website staat dat geplaatste bestellingen niet meer gewijzigd, aangepast of geannuleerd kunnen worden. Volgens mij moet je voor het bestellen ook aanvinken dat je met die regels akkoord gaat. Of dat op die manier mag vraag ik me ook af. Volgens mij heb je altijd recht om te annuleren. Maar goed, ik wil geen getouwtrek. Volgens mij is de winkelier ook een liefhebber.

Je reactie omschrijft het precies.

Je gaat akkoord met aangepaste voorwaarden maar uiteindelijk heb je tóch consumenten recht.
Laatst was deze discussie ook al ergens anders op het forum en toen heb ik wat research gedaan.

Strikt genomen, niet dat iemand dat ooit zal doen / heeft gedaan, kun je je bestelling van 31/12 retourneren op en tot 13/01 23:59.

Het is jammer dat ze niet mee willen bewegen door het op je andere account toe te voegen omdat er dan niets aan de hand is/was.

Succes met de afhandeling.

Back
Bovenaan