Bestellers illegaal vuurwerk krijgen mail politie

Wees blij dat we nog zulk mooi vuurwerk hebben.
25 gram en 500 grams cakes.
Duitsland is het vuurwerk stukken minder en het buurland van het Oostblok.

Bij ons Nederlanders moet het altijd groter,harder en meer.

Denk je nu echt dat de harde knallers zoals de nitraten,cobra's en delove rana legaal worden?
Dan is er nog meer schade omdat sommige personen slopen en te vroeg gaan stoken en dat zal dan einde traditie worden.

De ongelukken die met zwaarder vuurwerk gebeuren zullen dan meer schade aanrichten.
En deze ongelukken gebeuren door niet zorgvuldig om te gaan met vuurwerk.

Laten we eens tevreden zijn met wat we hebben en ons leren gedragen.

Stook verstandig.

Duitsland is het vuurwerk stukken minder en het buurland van het Oostblok

Mag ik u eraan herinneren dat Duitsland eerder met 500 grams was dan Nederland.
Je bent zeker al een aantal jaar niet in Duitsland geweest. Zou ik toch een keer naar een demo gaan.
Blackboxx heeft hele mooie cakes voor een hele mooie prijs. Wat dacht je van Vulcan ook in Duitsland verkrijgbaar, is bij ons de shockwave en skyline van Schuurmans.

Maar ja als je niet verder dan de Aldi of Lidl kijkt dan snap ik het.

En wat bedoel je met het buurland van het Oostblok? Snap ik ook niet helemaal, waar doel je op??

Denk je nu echt dat de harde knallers zoals de nitraten,cobra's en delove rana legaal worden?

Nitraten vergelijken met cobra's en delovo rana's is als appels met peren vergelijken.

Als Nederland de CE aanhoudt hebben we inderdaad nitraat maar dan wel met minder flash en CE gekeurd. Cobra's en delovo rana's zullen nooit toegestaan worden voor consumenten, want dat is pro spul.

Stook verstandig.

Ja dat doe ik ook, met mijn houtkachel en met vuurwerk.

Laatst bewerkt:
We hebben best mooi sier vuurwerk inderdaad, maar tis echt niet zo dat we daarmee voorop lopen. Er zijn onder de ce keuringen ook mooie 100 shots blokken te krijgen van bijvoorbeeld jorge en superpower en via de ce regels kunnen we hier straks ook fatsoenlijke knallers als nitraten, vlindertjes en kleine flash matjes krijgen. Eindelijk eens spul dat wat meer doet dan plof plof zoals die buskruit bende ...

De illegale handel zal ook iets minder kunnen worden, mits een en ander goed toegepast wordt. Natuurlijk zullen grote knallers, shells, blokken (meer inhoud of groter caliber) nog steeds via t illegale circuit verlopen. Dit kan men nooit geheel voorkomen.

Nou HypeZ ik wil je droom niet stuk ploppen maar het is niet zo dat die flash-knallers hier dan ook verkocht MOETEN worden, omdat ze elders ook verkocht worden, want CE. Neen. Ze hebben het zo geregeld dat elk land haar eigen regels nog zo mag aanpassen, als ze maar max aan de CE voldoen. Dus ik verwacht nog niet zo snel flash-knallers in NL. Beter doen ze het wel, maar ik denk niet dat dat heel snel gaat gebeuren helaas :(

Hopelijk trekt NL in 2017 gewoon één lijn met België. Dat is dan alles uit categorie 2 (dus ook kleine flashknallers t/m 0,5 of 1 gram en 25 gram per mat). Ook zal Nederland gewoon de buskruitknallers, singleshots en mines uit categorie 3 moeten toestaan. Nu hebben ze de singleshots en buskruitrollen uit categorie 3 min of meer al toegestaan.
Dan is, afgezien de categorie 2 flashknallers en de paar soorten vuurwerk uit categorie 3 ook alles gelijk met Duitsland.

Voor 2017 hoeft de Nederlandse wetgever dan alleen de vuurpijlen te verruimen naar 75 gram, de fonteinen naar 250 gram, de buskruitknallers naar maximaal 10 gram en de flashknallers uit categorie 2 toe te staan.

Laatst bewerkt:
Wat een naaaare "politiemevrouw"

Jammer dat ze nog net niet alle letters heeft. Nog even Mik Loreland kijken om meer letters te verzamelen!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nee, dat kan dus niet. Juist omdat Polen een EU-land is. De EU kent een vrij verkeer van goederen wanneer deze in de EU blijven, wat inhoudt dat er geen douane-aangifte hoeft worden gedaan en er dus ook geen controle plaatsvind.

Dus dat je het daar mag kopen en hier afsteken als er maar een CE keurmerk op zit? Zo'n video had TheOftlerer het laatste jaar.

Wees blij dat we nog zulk mooi vuurwerk hebben.
25 gram en 500 grams cakes.
Duitsland is het vuurwerk stukken minder en het buurland van het Oostblok.

Bij ons Nederlanders moet het altijd groter,harder en meer.

Dan is er nog meer schade omdat sommige personen slopen en te vroeg gaan stoken en dat zal dan einde traditie worden.

De ongelukken die met zwaarder vuurwerk gebeuren zullen dan meer schade aanrichten.
En deze ongelukken gebeuren door niet zorgvuldig om te gaan met vuurwerk.

Laten we eens tevreden zijn met wat we hebben en ons leren gedragen.

Stook verstandig.

Voetbal is toch ook nog niet verboden en daar is ELK WEEKEND wat mee met die voetbalfans. Slopen de boel en elkaar. Daarvan kunnen mensen toch ook het verschil zien. Het is juist aan de fans om de wereld te leren dat slopen niet door hard of harder "illegaal" vuurwerk komt maar door gewoon wat mafkezen die er niet mee om kunnen gaan

Misschien moeten we ons hier bezig houden met wat er in de topictitel staat? We dwalen wel een beetje af nu.

Back
Bovenaan