Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat met een simpel proxy'tje of TOR de meeste chappies die op die websites bestellen de boel omzeilen.
Ik neem aan dat de taskforce ook weet dat sinds een aantal weken vrijwel geen enkele poolse of tjechische site meer verzend richting nederland ivm het schijnt zeggen ze andere regelgeving in deze landen.
Kijk eens naar Xtremrides zelf bijvoorbeeldI Ik denk ook dat de mensen die dit willen weinig verstand hebben van vuurwerk(kijk maar eens naar de comments bij een willekeurig filmpje van xtremerides).
En jij denkt dat de gemiddelde 12-jarige wel weet wat TOR is en hoe het werkt?
Dat de filmpjes worden uitgezonden heeft volgens mij heel veel te maken dat aantal nederlanders met zwaar vuurwerk het leuk vinden om andermans eigendommen op te blazen (buurt/gemeente/straatnaam borden/brievenbussen etc) of die cobra6 aan kinderen verkopen, want dat soort mafketels zorgt er misschien in de toekomst nog wel eens voor dat er echt een vuurwerkverbod komt.
http://urlm.co/www.explosiv.pl
kun je wat info over die site zien. Servers staan ergens in Polen en dat hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar lijkt me niet dat dit van de politie is. Vooral ook omdat de politie niks heeft aan die gegevens, want zo'n site is uitlokkend, dus zijn de gegevens waarschijnlijk niet rechtmatig verkregen.
Wel is het best waarschijnlijk dat het onder rembours versturen ervoor zorgt dat de pakketjes vaker gecontroleerd worden of iets dergelijks en dat ze dan niet geleverd worden.
Ik vind het moeilijk om dit te geloven. Kun je dit onderbouwen met cijfers van een officiële bron? Zo ja, zou ik dit graag zien.
Voor zover deze off-topic post.