Beste vuurwerkimporteur van 2012 !!! [WINNAAR]

Beste vuurwerkimporteur van 2012 !!! [WINNAAR]

• Bonfireworks

Stemmen: 1 0,3%
  • Breeschoten 'de Kruiterij' BKV

Stemmen: 2 0,6%
  • Broekhoff

Stemmen: 17 5,2%
  • Cafferata

Stemmen: 3 0,9%
  • China Red

Stemmen: 13 4,0%
  • GBV-WECO

Stemmen: 2 0,6%
  • Hardix Vuurwerk

Stemmen: 7 2,2%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 7 2,2%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 5 1,5%
  • Marijn Vuurwerk

• Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 1,9%
  • Pyrostar NL

• Royal Fireworks

Stemmen: 62 19,1%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 88 27,2%
  • Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 4 1,2%
  • VC Vuurwerk

• VDN Fireworks

• Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Zena NL)

Stemmen: 88 27,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 17 5,2%

• Totaal stemmers
    324
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben voor Royal gegaan.
Voornamelijk door de Galaxy collection.
Wat een geweldige bakken.
Ook de klein maar fijn cakesjes van de gate of heaven lijn hebben mij verast op een goede manier.
Ook aardig wat Rubro gehad.
Niet slecht hoor maar had er mischien teveel van verwacht door het gehype.
Zelf de Garden of eden niet gehad maar wel geschoten zien worden op oudjaar.
Wat een feest van een doorlonter. de beste in zijn soort!
Ga zo door Royal!

Cafferata wat een geweld die 25 en 50 grammers! Voor de minder bedeelden onder ons niet altijd betaalbaar! Maar pff wat een fantastische lijnen die Crystal, Xplosion, Red Dragon en zeker Showtime !!! BAM daarom voor mij nr 1

Ondanks dat ik vuurwerkvisie erg goed vond dit jaar heb ik gekozen voor Rubro. Heb dit jaar geen spullen van vuurwerkvisie in het bezit gehad, anders was mijn keuze misschien anders geweest.

De spullen van Rubro vond ik allemaal erg goed. De doorlontbakken presteerden echt super! Wat een aanwinsten. Daarnaast vond ik de andere producten ook stuk voor stuk goed. Evenals het prijskaartje.

Dit jaar wat meer van vuurwerkvisie en Royal aanschaffen, dan kan ik nog beter vergelijken en een duidelijke keuze maken.

Verder vind ik dat Wolff erg weinig genoemd wordt. Ik snap dat ze er niet populairder op zijn geworden door de prijsverhogingen, maar de kwaliteit is erg goed. Zeker de nieuwe producten uit de Full Loaded collectie zijn stuk voor stuk toppers.

Verder vind ik dat Wolff erg weinig genoemd wordt. Ik snap dat ze er niet populairder op zijn geworden door de prijsverhogingen, maar de kwaliteit is erg goed. Zeker de nieuwe producten uit de Full Loaded collectie zijn stuk voor stuk toppers.

Wolff komt bij mij op de 2e plaats, was erg onder de indruk van de Alcatraz.

Ik vind dat je een importeur niet moet bepalen aan de hand van 1 goed product. Nu heb ik zelf ook meegedraaid in een vuurwerkwinkel en weet ik ook hoe het zit met de levering van bestellingen bij de winkelier, prijzen, contact. Dingen die voor de consument niet helemaal meepselen maar voor een winkelier wel zo belangrijk.

Ik vind dat je een importeur niet moet bepalen aan de hand van 1 goed product.
Daar ben ik het mee eens.
Moest er eigenlijk nog aan toevoegen dat ze een aantal nieuwe goede producten hebben (Fuego, The Moment, Alcatraz), waarvan de Fuego en The Moment (single shot, tails) ook nog iets toevoegen aan het al bestaande assortiment van Dynasty.

Ik vind dat je een importeur niet moet bepalen aan de hand van 1 goed product. Nu heb ik zelf ook meegedraaid in een vuurwerkwinkel en weet ik ook hoe het zit met de levering van bestellingen bij de winkelier, prijzen, contact. Dingen die voor de consument niet helemaal meepselen maar voor een winkelier wel zo belangrijk.

Ik geef je gedeeltelijk gelijk Ruben. Maar veel leden hebben daar sowieso geen idee van, dus zal dit voor hun ook niet meespelen. Wel vind ik dat je sowieso niet kan beslissen op 1 enkel product. Zelf kijk ik altijd of de importeur vernieuwend is bezig geweest, presteren de producten naar behoren en zoals beloofd en is de kwaliteit van de producten goed?
Allemaal zaken die wij als liefhebber graag willen zien. Dingen zoals tijdige levering, marges en ondelring contact is voor de winkelier juist het belangrijkste, maar wij zijn een site voor liefhebbers toch? :p

Daar ben ik het mee eens.
Moest er eigenlijk nog aan toevoegen dat ze een aantal nieuwe goede producten hebben (Fuego, The Moment, Alcatraz), waarvan de Fuego en The Moment (single shot, tails) ook nog iets toevoegen aan het al bestaande assortiment van Dynasty.

Enkele toppers willen niet meteen zorgen dat je iemand tot nummer één hoeft te benoemen. Prijs kwaliteit is ook van belang, constant presteren en overige factoren zoals Ruben al aangeeft.

Ik kan mij dan ook vinden in een uitspraak van een mod dat het erg lastig is om deze verkiezing als dit te houden. Evenzo begrijp ik de keuze van 3xh om zelf een topic als dit op te starten. Beiden bieden voldoende aanknopingspunten voor de toekomst.

Ik heb gekozen voor Rubro, de heavy legend serie was naar mijn idee gewoon perfect
verder was de Masterline collectie voor mij zeer geslaagd.
Het enige wat mij tegen viel was de Ready to Rumble, had ik veeeeeel meer van verwacht.

Toch voor Royal gekozen. Ondanks dat het vaak simpele efecten zijn. Zijn de cakes van royal erg gelijk in Qualiteit. En weet je zo goed als zeker dat je niet een kaal geschoren versie krijgt van wat je op de winkeliers demo ziet. ( Rubro,s nieuwe producten.

Al met al waren de Rubro producten die ik ook had verder top en Zena ook. Dus als er meerdere te kiezen waren hadden die allen drie mij stem gehad.

Even een kickje voor dit topic!!

De stembus van deze poll is geopend tot 31-01 00.15 uur. Dat betekent dat je alleen vandaag en morgen nog kunt stemmen en aangezien het een nek-aan-nek race is telt elke stem zeer zeker mee! Heb jij jouw stem nog niet uitgebracht, doe dat dan nog even snel!!

De winnaar is bekend!

De leden van Vuurwerkcrew.nl hebben Vuurwerkvisie als beste vuurwerkimporteur van 2012 gekozen!!!

De top 3:

Nummer 1: Vuurwerkvisie met 28,18%
Nummer 2: Rubro Fireworks met 26,67%
Nummer 3: Royal Fireworks met 18,79%

nou als ik de poll goed bekijk ging het er echt om spannen tussen rubro in vuurwerkvissie .
eigenlijk vond ik ze even goed dit jaar .
wat ook gezegd mag worden is dat rubro al wel een paar jaar stand heeft gehouden .
het zijn echt twee sterke spellers op de markt waar maar een de winnaar van kan zijn .
ik vraag me stiekem af hoe de uitslag van volgend jaar zal zijn .
als ik de poll verder bekijk vind ik bonnfirework wel een behoorlijk verliezer hoor .
zeker met vergelijking met voorgaande jaren .

Terechte winnaar, mooie nieuwe producten en goede prijzen. Ze zetten flinke stappen.

Maar ik had hem Royal Fireworks gegund. Want die zetten misschien nog grotere stappen. Uit het niets kwamen ze daar en ze zijn vele importeurs nu al voorbij gestreefd. Inovatieve producten, goede effecten en de prijs/kwaliteit verhouding is ook super. Eigenlijk zouden we een soort aanmoedigingsprijs moeten hebben. Net zoals bij voetbal, voor het beste nieuwe talent of iets.

Gelukkig vinden we ze terug op de 3e plaats, zeker niet slecht.

Nou als ik heel eerlijk ben vind ik Wolff ook een hele grote verliezer. Ook echt jammer en hoop dat ze komend jaar ook weer mee doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan