Best One [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: CR 7061
Artikelnaam: Best One
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 251,6 gram
Aantal Schoten: 40
Effectomschrijving: blue star w/blue tail;blue star+white strobe w/red tail;red strobe+white strobe w/blue tail;silver time rain w/red tail
Tijdsduur: 48 sec.
Stijghoogte: ...
Kooi: Nee
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 29,95
Voorverkoopprijs: € 14,95

best_one_62435.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er best goed uit voor 6 gram per schot. Ik heb het wel eens slechter gezien. Zitten weer aantal leuke producten tussen bij china red. Ben benieuwd naar de uiteindelijke demo versies.
greetzz

Vraag me wel iets af, Best One of What? Voor 10 euro neem ik hem wel mee. :)
Zou een tientje niet heel laag zijn? Denk dat ie rond de 15 a 18 euro zit. Maar hey, wie ben ik? XD
Ik denk overigens ook er bepaalde zaken zijn die deze gaan gebruiken als een soort van bonusproduct. Iets wat je gratis krijgt bij besteding van minimaal X in de voorverkoop.

Hoe dan ook, hij ziet er voor zn gewicht er helemaal niet verkeerd uit!

Kan het mis hebben, maar volgens mij schoot deze op de demo in Arkel meer in salvo's dan op het filmpje in de startpost. Voor 10 euro zeker geen verkeerde cake!

veel plezier gehad van deze cake, de uitwerkingen waren net als op het productiefilmpje zo mooi, was zijn prijs waard

wat een zooi was dit. het effect is gewoon kansloos klein. video volgt later nog! hiermee maak je jezelf echt belachelijk

Met 6,5g per shot kun je ook niets beters verwachten lijkt me

dat het niet veel is dat klopt maar en we verwachten ook geen top cake natuurlijk maar dit was wel heel triest vond ik persoonlijk. Het gaat er ook niet altijd om dat het mega is, een klein grappige stukje vuurwerk is ook net zo leuk als groot alleen dit was geen van beide.

Back
Bovenaan