Best of 7 rows

Wie zegt dat dealers zicht aan de richtprijzen moeten houden?
Richtprijs is puur ter indicatie voor hoeveel ze de cake zouden kunnen verkopen. Een dealer mag altijd minder vragen:wink:

Misschien heeft jou dealer wel een hele voorraad Best of Seven Rows en wilt hij er vanaf ^^

Ik was vandaag bij Glasservice Brouwer, even met de eigenaresse gepraat en die zei dat de dealers zich aan de richtprijzen moeten houden. Dit mag dus helemaal niet. Een dealer moet zich aan de richtprijzen van de importeur houden anders is er sprake van oneerlijke concurrentie!

Ik denk inderdaad dat Ben Ras een overschot van deze dingen heeft, en ik ga er niet over doorzeuren want ik ga ze ook halen voor die prijs :p

@gizmo: bedankt voor de bevestiging :D

Ik was vandaag bij Glasservice Brouwer, even met de eigenaresse gepraat en die zei dat de dealers zich aan de richtprijzen moeten houden. Dit mag dus helemaal niet. Een dealer moet zich aan de richtprijzen van de importeur houden anders is er sprake van oneerlijke concurrentie!

Ik denk inderdaad dat Ben Ras een overschot van deze dingen heeft, en ik ga er niet over doorzeuren want ik ga ze ook halen voor die prijs :p

@gizmo: bedankt voor de bevestiging :D

Dit is allemaal offtopic, over richtprijzen enzo. Maar mag het dan wel dat een winkel zijn producten duurder maakt? Vuurwerkreus verkoopt dingen die als richtprijs ..,95 hebben. Deze ronden zij dan af op hele euro's naar boven. Mag dat dan wel ofzo?

Je krijgt in zo een geval nog wel te maken met meer dan redelijke marges neem ik aan.. maar denk toch dat 50% van de richtprijs toch wat gek is..

WTF!! Dat zag ik zojuist ook. Terwijl mevr. Ras daarstraks nog aan mij bevestigd heeft dat de prijs van € 25,00 klopte! Ik ga ze morgen nog ff een keer bellen!!

En het stond er toch echt (5e aanbieding van onder):

aanbiedingen_ben_ras_2010.jpg

Laatst bewerkt:
WTF!! Dat zag ik zojuist ook. Terwijl mevr. Ras daarstraks nog aan mij bevestigd heeft dat de prijs van € 25,00 klopte! Ik ga ze morgen nog ff een keer bellen!!

En het stond er toch echt (5e aanbieding van onder):

image

Idd ik las hetzelfde. Dit is wel heel vaag?

Zojuist weer contact gehad met mevr. Ras. Ze heeft haar welgemeende excuses aangeboden voor de verwarring. In het contact van gisteren dacht ze dat ik het over een andere aanbieding had, ondanks dat ik er 3x naar gevraagd had. :sad: Ik mocht van haar aangeven dat mevr. Ras al wat ouder is en dat het daarom niet allemaal even snel en scherp meer gaat. :shocked:

De prijs op bestelvuurwerk.nl is dus toch wel de juiste, net als die in de folder oftewel € 47,50.

Laatst bewerkt:
mooi maar? ik vind de kleur iets mider dat wat ik gezien heb dus ik vind hem niet zo heel mooi als ik het moet zeggen srry (H)

Prachtige fanshape! Mooie kleurcombi's, goede grootte en vorm boeketten, perfect tempo. De prijs had van mij best een tientje lager mogen zijn :D maar is zeker niet té hoog voor deze topper!

Een Nederlandse topwaaier. De favoriet van mijn vrouw, al sinds zijn introductie. Heb 'm tijdens de demo afgelopen zaterdag ook weer vast mogen leggen; heerlijk :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vandaag op de demo mogen aanschouwen, topper! goeie burst, lekker tempo, goe gelijk, en flinke boeketten, echt een aanrader!

Wat een schreeuwende kinderen zeg, 'die moet ik hebben' enzo, waren dat kindjes van 12 ofzo? (zo klinkt het echt!)

Maar wel nice deze, enkel de prijs niet, voor 40,- had ik hem gekocht als finale :)

kben hier bij geweest en stond naast de filmer van vuurwerkbieb zelf en iriteerde me er mateloos aan maar t blijven kinderen en die zijn nou eenmaal entoushast maar back ontopic: topcake ok hij kost 50.00 euro maar dan haal je ook echt een topcake in huis :p

heb hem ook besteld na alle lovende berichten en filmpjes.
eerst the fan, en dan deze erachteraan knallen .
moet goedkomen toch.

Back
Bovenaan