Best of 7 rows

Erg mooi inderdaad, wat een prachtige grote boeketten. De crackling finale vind ik ook erg goed, in het echt veel beter dan op de film!

Heb deze cake vorig jaar gehad, en moet zeggen ik vind hem het geld zekers waard:D
De hele straat stond te kijke toen hij de lucht in ging:D

deze zat bij mij en michael / pyromaniac in de collectie en het was onze opening om 12 uur .
gelijk waren de ogen uit de buurt op ons gericht haha .
wat 'n kracht hier achter zit wordt je gewoon bijna bang van , superrr .
dikke aanrader !

Ik vind dit echt een heerlijk blok. Ik houd van fanshapes en deze cake heeft daarnaast ook keiharde burstknallen en grote boeketten. Ik vond deze cake echt heerlijk klinken, 7 harde klappen tegelijk. Jammer dat Vuurwerkland Steenbergen hem niet in de collectie had zitten, want 55,00 euro ga ik niet betalen voor een 500grammer. Met 35% korting zou ik deze cake hebben aangeschaft.

Dan zit ie dit jaar weer in mijn showtje. Echt een superblok! :cool:
Hoop trouwens niet dat ie eruit gaat en daarom goedkoper is geworden?

Cameo

Het zit zo: De importeur heeft deze (te) ruim op voorraad en kan vanaf volgend jaar alleen nog vuurwerk met CE keurmerk uitleveren.

Als verkooppunt hebben we ook nog 2011 als overgangs jaar. Vanaf 2012 mag alleen nog vuurwerk worden verkocht met CE keuring.

Of deze uit het assortiment gaat is afwachten.

www.isandra.nl
Cees

Ook hier is deze cake 50 euro, vorig jaar heb ik getwijfeld om hem aan te schaffen maar vond em iets duur in prijs. 50 euro is echter een fantastische prijs voor deze top-cake. Een fantastisch mooie fan-shape met verschillende effecten. De 50 euro zal hij vast en zeker dubbel en dwars waard zijn!

Bij mijn dealer kan ik hem voor 50 euro krijgen. Maar ik zit dus echt enorm te twijfelen of ik hem zal nemen, mede omdat 50 euro toch wel 1/3de van me budget is. Bij de GBV dealer dan. Maar ik wil toch wel heel erg graag een wave cake met zulk mooie effecten. En bij alle andere dealers in de buurt zijn alleen waves rond dezelfde prijs met crackling tails. Dus, wel of geen een nemen?

Maar zodra je op de link klikt om vuurwerk bij hun te bestellen op bestelvuurwerk staat er bij de aanbiedingen gewoon weer 50 euro.

tja, er staat bij aanbiedingen:

Best of Seven Rows 500 gr., p/stuk €25,00

Kan natuurlijk altijd een drukfout zijn maar ik denk dat deze prijs in de winkel geldt, wat helemaal niet mag natuurlijk aangezien je je als dealer aan de richtprijzen moet houden.

tja, er staat bij aanbiedingen:

Best of Seven Rows 500 gr., p/stuk €25,00

Kan natuurlijk altijd een drukfout zijn maar ik denk dat deze prijs in de winkel geldt, wat helemaal niet mag natuurlijk aangezien je je als dealer aan de richtprijzen moet houden.

Wie zegt dat dealers zicht aan de richtprijzen moeten houden?
Richtprijs is puur ter indicatie voor hoeveel ze de cake zouden kunnen verkopen. Een dealer mag altijd minder vragen:wink:

Misschien heeft jou dealer wel een hele voorraad Best of Seven Rows en wilt hij er vanaf ^^

Ik heb Mevrouw Ben Ras :) zojuist gesproken en de aanbieding van € 25 pst. klopt!! Alleen zit er een kennelijk een fout in de website en die gaan ze proberen op te lossen. Ze belt mij erover terug, als ik meer hoor dan laat ik het weten!

Back
Bovenaan