Beschrijf hoe jij je voelt op de 1e vuurwerk verkoopdag.....

Eindelijk denk ik dan gewoon niet in woorden uit te drukken als ik het heb gehaalt ga ik gelijk alles bekijken en vasthouden ik maak er foto's van en dan ga ik zitten wachten tot het moment is aangebroken !!!!!!!!!!OUD EN NIEUW!!!!!!!!!

Ik kan op die dag niet stil blijven zitten tot ik mijn vuurwerk heb en daarna.... lekker stoken en er naar kijken en foto's maken enzo. Ieder jaar weer genieten hoor

Ik ben alle 3 de dagen bezig om het heilige spul op te halen! Ik kan niet meer wachten! Nog precies 2 weekjes! En dan hebben we het in huis :)

Ik sta op, denk even na. wat was er vandaag? ik voel een mooie blije gloed door mijn lichaam vloeien! HET IS 29 December! ik ben gelijk wakker, klaar om vuurwerk te halen! totdat het zover is zit ik zenuwachtig te vervelen. filmpjes te kijken. checken of ik alles heb, kijken wat ik ookalweer besteld had (voor de zoveelste keer) fantaseren over de grootte, gewicht en kleuren! man man man, wat een heerlijk gevoel :)

als ik dan de vuurwerkwinkel binnenstap en ik zie al die pretgezichtjes van mannen die helemaal weer kind worden. dan kan ik echt niet wachten totdat ik MIJN vuurwerk heb! dan controleren en snel naar huis, alles van alle kanten bekijken, eraan ruiken en het voelen! HEERLIJK WHOOHOO!!

wel jammer dat het dan nog 2 dagen wachten is.. naja, dat zeggen ze ;)

ik moet de 29e helaas werken dus dat word snel voor het werk een bestelling ophalen en gelijk na het werk een bestelling ophalen :) nog pcies 2 weken en dan kunnen we los :)

Op de 29ste om 10 uur eerst naar de Welkoop, dan een tijdje niks en om half 4 de bus naar Haarlem pakken en daar vuurwerk halen bij een Broekhoff-dealer en dan met de auto van pa terug naar huis. Snel wat eten en dan nog werken. Op de 30ste vroeg de trein in naar Leiden, vuurwerk4all.

Op de terugweg nog langs Velserbroek, Haarlem en misschien nog IJmuiden. Ik zie het wel.

En 's avonds draaien op een Gala. Dan kapot m'n bed in en de laatste uurtjes uitzitten.

Ik kan echt niet wachten als de eerste verkoopdag begint!! Ik moet dan optijd zijn! En de 2e verkoopdag precies hetzelfde! Maar dan met oud en nieuw zelf pfff dan ben ik niet meer te houden!!!

de nacht ervoor slecht slapen en dan ergens in de middag wakker worden.
En dan stuiterend paar maten ophalen en dan heen en weer rijden naar alle vuurwerkverkooppunten waar we besteld hebben. Meestal paar keer rijden aangezien het niet allemaal past.
En dan alles uitstallen fotos maken en weer opbergen
het ergste vind ik de 30ste dan heb je het al en weet je dat het echt dichtbij is.

ik voel me eigenlijk nooit anders, gewoon wekkertje om 7 uur. dan haal ik me vuurwerk op. en daarna gewoon me bed weer in. en ja alles op zijn plek zetten doe ik de 30e wel:p dus slapen en alles lukt me wel.

De nacht ervoor zal ik waarschijnlijk wel tot in de late uurtjes achter mijn laptopje hangen om mijn lijstje compleet te maken:p en dan slapen, (Dat lukt meestal wel omdat ik rond 3-4 uur s'nachts mijn bed pas zal induiken en mijn ogen dan wel zullen dichtvallen)
dan de volgende dag (als ik het dus ga halen) Zit ik vol adrenaline en stuiter ik mijn bed uit en ga ik wééér naar mijn lijstje kijken en dan nog wat kleine aanpassingen misschien doen, en dan rijden maar naar de winkels! En mijn pa zal blij zijn als we er zijn want ik zal de hele weg zitten te stuiteren in de auto! en alles wat los in de auto ligt wel 5x vastpakken hehe:p

dag er voor laat op bed en vroeg er uit wekker op 5 uur
en 6 uur in de auto naar duitsland haha en dan daar na verschillende shops
en dan nog langs de bekende shops in nl en dan boel thuis uitpakken
foto maken en soms stiekum even wat afsteken haha

Ik ben:
1. Blij
2. Hiper
3. WHOEHOE
4. JEEEHHHHJEEEHHHH
Je kunt echt de grootste lach ever van m'n gezicht af zien:D

Back
Bovenaan