Berlin

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 4001
Artikelnaam: Berlin
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 24,95
Richtprijs voorverkoop vanaf: € 16,50

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima cake. Had van mij iets sneller tempo mogen hebben. Effectspreiding lijkt zeer goed te zijn.

Die vond ik gisteren mega tegenvallen. Had stiekem gehoopt dat katan naar de grote broers een zeer goede 20 mm op de markt zou brengen... niet dus en van de lijst, even als de Barcelona.

En toch ben ik benieuwd hoe deze in de straat is.
Niet iedereen heeft een mega groot leeg voetbalveld voor de deur.

En aangezien dit geen katan is die ook slechte 20 mm cakes had die eigenlijk in de straat nog best ok waren , ga ik toch echt niet op een grasveld video nu al Hello geen kans geven.

De Berlin staat hier gewoon in de straat voor een hopelijk toffe video.

Tja ik zit echt nog te twijfelen over deze. Op zich is de grootte en alles niet slecht, kleine potjes van Evo zijn veel slechter van wat ik zie. Maar ik vind het jammer dat die echt veel korter is dan op de productievideo.

Tuurlijk men stond op enorme afstand te kijken naar dit vuurwerk, weet niet wat dit mag kosten? dacht 17 tot 25euro.
Als je inderdaad geen ruimte voor de deur hebt en het maar moet doen met dit soort spullen is het prima.

sterker nog, tov andere importeurs is dit nog goed te noemen qua prijs/kwaliteit. er is 100x slechter
zou het zelf eigenlijk nooit aanschaffen

Iets andere uitstraling als in de video's
Zal me benieuwen hoe deze in de straat gaat.

Bijlagen

• 20241228_162309.jpg
    20241228_162309.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 30
Back
Bovenaan