Bengaals vuur rood

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 225
Artikelnaam: Bengaals vuur rood
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Intens fel rood brandend vuur
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €2,95
Verpakkingseenheid: niet bekend
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk zijn er meer kleuren dan alleen rood, het filmpje dat in het bovengenoemde topic staat is echt super tof namelijk :)

Zo helder en fel als vroeger worden ze niet meer, denk ik. Maar daar is ook een reden voor; het asfalt smolt gewoon waar je bij stond :D
Die van Beko (inmiddels al weer uit assortiment) vond ik zelf erg goed. Misschien kan dit exemplaar van Schuurmans de ontstane leegte vullen? :cool:

Zo helder en fel als vroeger worden ze niet meer, denk ik. Maar daar is ook een reden voor; het asfalt smolt gewoon waar je bij stond :D
Die van Beko (inmiddels al weer uit assortiment) vond ik zelf erg goed. Misschien kan dit exemplaar van Schuurmans de ontstane leegte vullen? :cool:

Dat kunnen we maar op 1 manier ondervinden, uittesten :) Heb er een paar op mijn lijstje staan!

Laatst bewerkt:
Zeker een goed bengaals potje. Er zitten 96 in een karton.

Mooie heldere bijna rookloze!!, 1 minuut brandende rode vlam.

movie

Tip kijk in Hd:wink:

Ik ben een liefhebber van dit stukje vuurwerk, en het ziet er ook mooi uit op het filmpje.
Maar wat is nou dat bengaalse vuur dat de hele omgeving zeer fel rood kleurt, alsof er een rode zon in de straat schijnt?
Bestaat dat nog of mag dit niet meer zoals wat Cameo over het asfalt zei?

Ontopic: ik ga het zeker testen dit jaar.

Ziet er erg goed uit, wellicht iets voor op het lijsjte komend jaar :p

Hoe zit dat met die verpakking, zit er 1 portje in of zijn het bijvoorbeeld 2 staafjes? Heb ze nog nooit gehad dus ben benieuwd... Prijs is best netjes trouwens...

Ziet er erg goed uit, wellicht iets voor op het lijsjte komend jaar :p

Hoe zit dat met die verpakking, zit er 1 portje in of zijn het bijvoorbeeld 2 staafjes? Heb ze nog nooit gehad dus ben benieuwd... Prijs is best netjes trouwens...

Is 1 staafje zal even een foto voor je zoeken! :)

Edit:

Deze beviel me erg goed, baalde dat ik er maar 1 had aangeschaft. Duurt lekker lang en komt een mooie rode kleur van af!

Mega Vuurwerk Leeuwarden heeft nog een aantal dozen staan. Net als in 2012 ook in 2013 gaan ze € 2,95 kosten en de tweede gratis

Gr Gerrit

Back
Bovenaan