Jupilerfreak
Banned
Alloha!
Zojuist ben ik heerlijk wakker geworden: het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, en nee, nu ga ik niet verder met de slogan van de Teletubbies.
Maar wel ga ik jullie vragen om eens aan te gevan wanneer en hoe jullie nou het liefste de verschillende vuurwerkfilmpjes bekijken. Gewoon, om eens na te gaan hoe de beleving betreffende de verschillende vuurwerkfilmpjes is.
Zouden jullie de volgende vragen willen beantwoorden?
- Op welk moment van het jaar kijken jullie het liefste vuurwerkfilmpjes?
- Wat voor filmpjes zijn dat dan op die specifieke momenten?
- Welke omstandigheden heb je nodig om optimaal te kunnen genieten van het bekijken van een filmpje (denk hierbij bv aan: tijdstip, weersomstandigheden, het soort filmpje, eten, drinken, gevoel dat je hebt etc)?
- Als je een filmpje met muziek gemonteerd bekijkt, welke muziek hoor je er dan het liefste bij?
- Wat zijn overige factoren die het kijken van vuurwerkfilmpjes triggeren?
Ten slotte:
- ZIjn er ook momenten dat je helemaal geen zin hebt om filmpjes te bekijken?
- Welke momenten in het jaar is dat?
- Wat voor filmpjes zijn dat dan?
- Wat is de reden dat je op dat moment geen zin hebt in een filmpje?
Hopelijk kunnen we op deze manier mooi in beeld brengen hoe de beleving rondom het bekijken van vuurwerkfilmpjes is.

Zojuist ben ik heerlijk wakker geworden: het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, en nee, nu ga ik niet verder met de slogan van de Teletubbies.
Maar wel ga ik jullie vragen om eens aan te gevan wanneer en hoe jullie nou het liefste de verschillende vuurwerkfilmpjes bekijken. Gewoon, om eens na te gaan hoe de beleving betreffende de verschillende vuurwerkfilmpjes is.
Zouden jullie de volgende vragen willen beantwoorden?
- Op welk moment van het jaar kijken jullie het liefste vuurwerkfilmpjes?
- Wat voor filmpjes zijn dat dan op die specifieke momenten?
- Welke omstandigheden heb je nodig om optimaal te kunnen genieten van het bekijken van een filmpje (denk hierbij bv aan: tijdstip, weersomstandigheden, het soort filmpje, eten, drinken, gevoel dat je hebt etc)?
- Als je een filmpje met muziek gemonteerd bekijkt, welke muziek hoor je er dan het liefste bij?
- Wat zijn overige factoren die het kijken van vuurwerkfilmpjes triggeren?
Ten slotte:
- ZIjn er ook momenten dat je helemaal geen zin hebt om filmpjes te bekijken?
- Welke momenten in het jaar is dat?
- Wat voor filmpjes zijn dat dan?
- Wat is de reden dat je op dat moment geen zin hebt in een filmpje?
Hopelijk kunnen we op deze manier mooi in beeld brengen hoe de beleving rondom het bekijken van vuurwerkfilmpjes is.