BELANGRIJK : Toegangsbewijs open dag Lesli 3 September

Torrr

VWC lid
Even een mededeling van belangrijke aard : een dezer dagen krijgen allen leden die zich voor deze dag hebben ingeschreven een persoonlijk bericht van Marco ( Ylke ) betreffende de open dag van Lesli. Geliefe deze PB / uitnodiging te printen en mee te nemen op 3 september, het is namelijk je entree bewijs.

je i LOve lesli t-shirt , het moet toch niet veel gekker worden :p ? ik wens je veel sucses volgende week, volgens mij is het echt een droom die werkelijkheid wordt voor je :p ? , bid je ook 3x per dag voor lesli of niet ?

Ik heb zo het vermoeden dat jij meer uitspookt met de secret signs dan alleen afsteken:p

Komt wel goed, ffies afwachten. Marco moet ff 150 uitnodigingen maken, en dan naar iedereen toe mailen , dus ff geduld komt wel goed :-)

Toch geregeld zo hou je ook de onuitgenodigde gasten buiten!

Volgens mij als Leslifan opgepakt zou kunnen worden voor alles wat die van Lesli heeft krijgt die levenslang:p

Misschien wordt je dan wel opgepakt, stoppen ze je in een dwangbuis en wordt je daar na veroordeeld met x jaar + TBS :D

Naar verluidt gebeurt dat alleen als je Rotterdam Hooligans roept.

Dus bij deze: ROTTERDAM HOOLIGANS!
Ik zie mijn dwangbuis met spoed tegemoet.

Uitnodigingen zijn verstuurd, mocht je er geen 1 hebben ontvangen stuur mij dan een pm.

Tijdens het programma en de demo mag er gefilmd en gefotografeerd worden.

Laatst bewerkt:
Als ik samen met een vriend ga, moet ik er dan 2 uitprinten? of is 1 genoeg?
En moet er iets van pyropowerz bij staan?

Diegene die zich heeft opgegeven print de uitnodiging uit en neem deze mee, bij de ingang van het terrein zal ik deze in ontvangst nemen en ik bezit daar ook de aanmeldingslijst met hoeveel personen je komt.

Hoop dat het zo duidelijk is.

:bye:

Back
Bovenaan