Beautiful Guilin [Uitloop]

Artikelnummer: NL011
Artikelnaam: Beautiful guilin
Netto Kruitgewicht: 495 Gram
Aantal Schoten: 32 Schoten
Effectomschrijving: 1ste line blue mine to golden glittering brocade crown, 2th red crackling star & willow mine, 3th green glittering mine to brocade crown, 4th silver chrysanthium mine.
Tijdsduur: +- 25 sec
Stijghoogte: 15/20 Meter
Richtprijs: € 57,50

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe je zo snel aan die filmpjes komt, God mag het weten. Maar ik dank je ervoor!
Nu ik hem zie, weet ik weer welke cake het ook alweer was. Dit was de cake waarvan ik dacht: huh? Is dat alles? Er missen vast wat rijen. Maar blijkt nu dat dit tóch alles was.
Er gigantische muur wordt er vier keer opgetrokken. Zeer imposant, om nog maar te zwijgen van het geluid van de laatste rij! Ik denk dat die crackling mine werkelijk het luidste geluid was wat ik de hele avond gehoord heb! Ik vond deze cake echt machtig indrukwekkend, imposant. Maar als je dan het prijskaartje ziet, dan hoeft het al niet meer. Gewoon te duur. In 14 seconden weg €57,50!

Gisteren avond gezien op de demo van Rohan.
Een pracht van een cake, zeer indrukwekkend deze muur van mines.
Enige nadeel is de zeer korte duur. Binnen 15 seconden ben je bijna 60 euro armer

Gratis gekregen bij mijn bestellingen en was best onder de indruk! Mensen waren er van overtuigt dat het hier om illegaal vuurwerk ging. Maar inderdaad een veel te hoge prijs.

ik had hem ook en de straat heeft het geweten, alleen ging hij niet zoals hij moest,hij had maar 2salvo's, de eerste en de laatste gingen af.
maargoed had er toch niks voor betaald maar wel een vééél te hoge prijs

Had deze gratis bij m'n bestelling gekregen en was wel verrast van deze waaier! De straat was helemaal verlicht, alleen ging die bij de 3e rij niet goed... 3e en 4e rij gingen tegelijk waardoor de cake uit elkaar klapte en heel even de straat blank stond. Het was een spektakel maar was wel even verrast toen het gebeurde.

Zeer mooie waaier, inderdaad verlicht de hele straat, maar wel een cake die gecombineerd moet worden met andere. Kreeg applaus voor het project

Dit was nou een cake met het échte WOW-effect :D. Voor €12 kunnen kopen en daarom misschien wel de beste prijs-kwaliteit verhouding van de hele collectie. Die muur-van-vuur is echt indrukwekkend in de straat. Maar ik heb het bange vermoeden dat deze niet meer geproduceerd wordt.

Back
Bovenaan