Beat It

Zelfde als hierboven al wordt geschreven, viel erg tegen helaas..

Het leek ook weer totaal niet op het productfilmpje in de startpost, zoals bij meerdere nieuwe GBV-Weco / Evolution / Pangu producten het geval was .

Hierbij nog mijn filmpje, lijkt wel 16mm en de vertraging tussen de cakes was belachelijk lang...

Wat een bagger zeg. Totaal Pangu onwaardig. Mis nu wel een beetje de glorie tijden van Pangu als je dit ziet... Er moet een hoop gebeuren bij GBV/EVO/Pangu dit jaar.

Wat zit er toch een verschil tussen de diverse Pangu boxen zeg. En het heeft toch zeker ook wel met burst te maken. Zonder kooi zou het wel moeten kunnen zie ik bij meerdere andere boxen.

Ja, dit is op alle fronten eigenlijk niet goed te noemen, zonde zeg.
Ze hebben ook bewezen dat het kan dus hopelijk dit jaar een goede blik op de artikelen en uitbouwen met de juiste items en vervangen wat er niet goed was.

Afgelopen oud en nieuw de Tropical Night in een showtje weggeschoten. Paar jaar geleden 25€ voor betaald in Breda, 50€ voor een 200 shots topkwaliteit bakje, wat een verschil met de huidige Pangu kwaliteit:frusty:

Pff dan kun je net zo goed je vuurwerk uit Duitsland halen. Dat is net zo goed ( of slecht zo je wil ) als de meeste nieuwe producten van Pangu en ook Evolution. Dan ben je heel wat goedkoper uit. Misschien eens gezellig op de koffie bij de mannen van Magnum en Wolff over hoe die de kwaliteit wel hoog houden. Vraag me echt af hoe dit kan.

Aj, dit is niet heel best nee. Zo zonde, heb hier nog over getwijfeld om hem erbij te nemen maar nu blij dat ik het niet gedaan heb.

Back
Bovenaan