Be-roertjes

Eerste keer dit jaar dat er wat spul van Witte Vuurwerk bij de collectie in komt. Een waaier cake zoals de Final Fate is super, echter voor mij net wat te duur. Deze heeft dan wel minder schoten maar past wel binnen het budget. Ik ben benieuwd naar de knallen maar met het achterliggende verhaal wil ik de gok zeker wel nemen. Mooi om te zien dat er op deze manier toch een statement gemaakt kan worden. Chapeau Witte vuurwerk!

Ik zag deze cake voor het eerst vandaag en dacht die moet ik hebben, dus zojuist 2 stuks besteld!

Ben benieuwd hoe die in het echt presteert!

Ik zag deze cake voor het eerst vandaag en dacht die moet ik hebben, dus zojuist 2 stuks besteld!

Ben benieuwd hoe die in het echt presteert!

Heb er 6 besteld , ik kies vaak maar 1 type knalcake. Ben benieuwd hoe die het doet inderdaad en of de mooie tt wolkjes er ook zo inzitten.....

Twee lonten mág, is niet verplicht.

Iemand deze stiekem al getest? :D twijfel nog steeds 'm morgen even bij te halen, als geinige knalafsluiter na Transbomber maar vrees dat ie dan een beetje lullig gaat zijn...

ivm ce-keuring is 2 lonten (1 hoofd, 1 reserve) toch verplicht? waarom zijn toentertijd alle cakes met enkele lont niet meer op de markt gezet

ivm ce-keuring is 2 lonten (1 hoofd, 1 reserve) toch verplicht? waarom zijn toentertijd alle cakes met enkele lont niet meer op de markt gezet

Volgens CE mág er een reservelont aan een cake zitten. Die cakes die toen niet meer verkocht zijn hadden geen CE keuring en daarom mochten ze na een bepaalde datum niet meer verkocht worden. En dus niet in verband met de enkele lont.

Wel jammer dat deze maar 1 lont heeft. Daarom komt die niet in het showtje maar ga ik 'm denk ik maar los schieten.

We zien wel wat het doet :P

Heeft zeker wel twee lonten! Je moet alleen even de cake uit de omdoos halen. Dan zie je het reserve lont. De tubes zitten maar minimaal vastgeplakt. Dus je kunt hem gewoon doorlonten!!!

De lont zit op de tegenovergestelde hoek van de hoofdlont.

Back
Bovenaan