Bazooka

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1001
Artikelnaam: Bazooka
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal knallers: 16
Effectomschrijving: 16 mega grote knallers in een pak. Deze knallers hebben een lengte van wel 12 centimeter!
Kartoninhoud: 30/1
Richtprijs: ...

1001gr.jpg

O.a. te koop bij: www.bestelvuurwerk.nl

Volgens de website heeft deze knaller een snippereffect!
De nieuwste knaller op de markt, de Bazooka! Deze knaller is super groot en heeft een prachtige dreun met snippereffect!
Ik zou zeggen breng de museumdudes maar in stelling :)

Ik begrijp niet dat Nederlandse importeurs deze kleitroep aan de man proberen te brengen. Er is toch geen sterveling die dit koopt ?

Ik begrijp niet dat Nederlandse importeurs deze kleitroep aan de man proberen te brengen. Er is toch geen sterveling die dit koopt ?

Ik denk dat zeker 95% van de kopers geen kenners zijn en op vwc komen, dus het antwoordt is ja : deze worden bij bosjes verkocht of gaan in bosjes verkocht worden.

Precies,dit zal als warme broodjes over de toonbank gaan.

Zoals Torrr al zegt,niet iedereen zit op een vuurwerkforum of is constant met vuurwerk bezig.

Maar.....wie weet is het juist wel een top product,er valt nog niet veel over te zeggen op dit moment.

Weet iemand hoe deze is. Het filmpje klinkt wel aardig. Maar aangezien niemand een review heeft:D

Ik denk dat je gewoon veel te veel betaalt voor een paar kleiploppers. Al knallen ze zo hard als een kleine nitraat (wat ze niet doen), dan zijn ze nog duur!

Back
Bovenaan