Battle stars

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnaam: Battle stars
Aantal Schoten: 300 schots
Effectomschrijving: 300 Mega raketten worden met harde crackling en veel lawaai het luchtruim in geschoten. Een waar mega spectakel.
Stijghoogte: +/- 40 meter
Richtprijs: € 17,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zodeju sta je daar aan de straat...denk je een rustig fluitblokje af te steken. Ik vind hem geweldig. Eerste 250 gingen binnen 4 sec. de lucht in, de rest volgde iets langzamer.

Wat mij betreft een pracht blokje:D

Zodeju sta je daar aan de straat...denk je een rustig fluitblokje af te steken. Ik vind hem geweldig. Eerste 250 gingen binnen 4 sec. de lucht in, de rest volgde iets langzamer.

Wat mij betreft een pracht blokje:D

:Dnormaal gaan de 1e heel rustig om vervolgens als een chaos los te barsten ook centjes dubbel en dwars waard

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er vier tegelijk.

Battle stars zit er alweer een tijd in, maar blijft toch mijn favoriete fluitblokje.
"vroeger" was deze slechts 15 euro, echt een prachtding! Ik zal in de loop van de dag wel even kijken of ik een foto ervan heb:)

Heb niet heel veel ervaring met fluitbakken, maar vond dit echt een prutsding eerste klas. Enige goede is de tijdsduur van dit bakje, míts je dan ook wat geweld zou krijgen. Dit ding schoot één voor één een zielige fluit de lucht in met af en toe wat salvo's. Ging erg lang door zonder dus geweld wat erg saai was. Dat vond de crew bij de demo ook, want die gingen vrolijk verder met de volgende producten op de demo terwijl deze nog door ging :P

Back
Bovenaan