Die mogelijkheid is er meermaals geweest met de freakacties.Leuk doosje.
Vind 65 euro eigenlijk nog best wel aan de prijs voor een 500 grammer
Zou deze ook liefst per 2 afvuren denk ik.
Voor 100 per 2 zou ik het overwegen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die mogelijkheid is er meermaals geweest met de freakacties.Leuk doosje.
Vind 65 euro eigenlijk nog best wel aan de prijs voor een 500 grammer
Zou deze ook liefst per 2 afvuren denk ik.
Voor 100 per 2 zou ik het overwegen
Toen had ik waarschijnlijk andere (mooiere?) dingen op het oog. Keuzes keuzesDie mogelijkheid is er meermaals geweest met de freakacties.
Dit is.exact wat ik op de demo in Leiderdorp zei.
Zou deze echt nooit voor 64,50 halen. Is maar 500 gram.Zouden jullie deze voor 64.50 euro halen? Het ziet er niet slecht uit, of raden jullie een andere (budget) compound aan, wil best 70-80 euro uitgeven voor een goede eindknal die niet te duur is.
Ik ken 500 grams blokjes waar veel minder uit komt. Zoals de kryptonite van Wolff. Ik had deze vorig jaar voor 55,- en dat was 't me zeker waard.Zou deze echt nooit voor 64,50 halen. Is maar 500 gram.
Zeker. Maar zou dan eerder gaan voor bijvoorbeeld een turbo display show box van magnum.Ik ken 500 grams blokjes waar veel minder uit komt. Zoals de kryptonite van Wolff. Ik had deze vorig jaar voor 55,- en dat was 't me zeker waard.
Dat is 100 schoten in 20 seconden, ik snap dat veel mensen dat leuk vinden maar ik vind dat wel een beetje zonde van mijn geld hahahaZeker. Maar zou dan eerder gaan voor bijvoorbeeld een turbo display show box van magnum.
Dat is natuurlijk puur aan jezelf of je het waard vindt, al is het natuurlijk altijd beter als je hem ergens goedkoper kunt krijgen. Maar ik vind het zeker een goede cake, die ondanks dat het slechts 500gram is sommige compounds van richting de €100,- eruit schiet.Zouden jullie deze voor 64.50 euro halen? Het ziet er niet slecht uit, of raden jullie een andere (budget) compound aan, wil best 70-80 euro uitgeven voor een goede eindknal die niet te duur is.
Ik heb ze beide gehad, en vond deze vele malen vetter dan de turbo display box.Zeker. Maar zou dan eerder gaan voor bijvoorbeeld een turbo display show box van magnum.
Mooizo. Heb deze namelijk ook in bestelling staanIk heb ze beide gehad, en vond deze vele malen vetter dan de turbo display box.