Battle of Angels 103 shots

Dit is.exact wat ik op de demo in Leiderdorp zei.

Dat kan ik beamen. :p Prima doosje, gevarieerde schietrichtingen zijn een leuke toevoeging en het voelt als meer dan een 500 grammer. Was tijdens de 25% kortingsactie ook voor een degelijke prijs te krijgen. Kortom ik blijf bij mijn mening die ik na de demo van Broekhoff had.

Zouden jullie deze voor 64.50 euro halen? Het ziet er niet slecht uit, of raden jullie een andere (budget) compound aan, wil best 70-80 euro uitgeven voor een goede eindknal die niet te duur is.

Laatst bewerkt:
Zouden jullie deze voor 64.50 euro halen? Het ziet er niet slecht uit, of raden jullie een andere (budget) compound aan, wil best 70-80 euro uitgeven voor een goede eindknal die niet te duur is.
Zou deze echt nooit voor 64,50 halen. Is maar 500 gram.

Ik ken 500 grams blokjes waar veel minder uit komt. Zoals de kryptonite van Wolff. Ik had deze vorig jaar voor 55,- en dat was 't me zeker waard.
Zeker. Maar zou dan eerder gaan voor bijvoorbeeld een turbo display show box van magnum.

Dat is natuurlijk puur aan jezelf of je het waard vindt, al is het natuurlijk altijd beter als je hem ergens goedkoper kunt krijgen. Maar ik vind het zeker een goede cake, die ondanks dat het slechts 500gram is sommige compounds van richting de €100,- eruit schiet.

Eddy.

Kon hem niet bestellen bij mijn plaatselijke broekhoffdealer maar staat wel in de folder van dezelfde dealer. Hoop hem dan ook in de losse verkoop nog mee te pakken. Prima doosje had hem vorig jaar ook.

Back
Bovenaan