Bastille

Artikelnummer: NL326
Artikelnaam: Bastille
Netto Kruitgewicht: 490 gr
Aantal Schoten: 49sh
Effectomschrijving: gold flash tail, green & red flash tail, crackling tail, crackling chry.bouquet
Tijdsduur: +- 18sec
Stijghoogte: +- 20 m
Richtprijs: €65,- per stuk 2 stuks voor 120,-
Verpakkingseenheid: 2/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

ZO DAN!!! :shocked:
Oke, het is wel even geld wat je neertelt voor zoiets, maar manman, wat een prachtige cake dit! Bedankt voor het melden van de film, ik had geen idee van deze cake, zeker eentje die ik ga onthouden, want zoiets is wel érg mooi in de straat. :D:rolleyes:

Wowwowwow, wacht eens even. mag dit wel? zo mooi !

Wat een pracht bak is dit zech, smullen.
Een soort van verbeterde versie van de shockwave van HVK.

Gegarandeerd ooh's en aah's van de buren dit, behalve als ze een rieten dak hebben:rolleyes:

voor 65euro, it's mine. letterlijk mine:p

Ik ben het totaal met jullie eens, echt prachtig!!!:shocked:
Hier steel je echt de show mee ik heb nog geen 1 legale cake gezien met zulke mooie mines!

Ik heb de Bastille live mogen aanschouwen bij de demo van Original in Haarlem (december 2007)
Werkelijk fenomenaal. Een cake die mij tot op de dag van vandaag is bijgebleven.
Ik heb hem niet gekocht. Om de reden dat de effecten zo breed gaan dat ik het niet aandurfde om hem bij mij in de smalle straat af te steken.
Maar een besliste aanrader, een spektakelstuk.

echt giganties mooi maar 65e is veel geld!
maar deze in combinatie met de crackling cry lijkt me echt fenominaal

Hallo heeft iemand deze wel is gehad met oud&nieuw? hoe was die net zoals op de demo films of heel anders?

Mvg michel

ik kan je 1ding zeggen, ik heb deze op de rond een uur of 21:00 ontstoken, maar werkelijk heel de straat was vol! Erg mooi!

Toch wel? Was al bang dat die fout er in zou sluipen, aangezien ik op FPM ze ook al 'ns omgedraaid tegenkwam, maar was ff te lui om te dubbelchecken, excuus.
Zal de post aanpassen, dank voor 't melden.

Prachtig mooie cake dit! Heerlijk vol effect, geen gaten in de wal van vuur! Supercake, echt een aanrader om de avond mee te beginnen!

Euh, krijg je nou inderdaad dit jaar bij GBV deze én Monsoon voor €67,50? Staat toch echt "2 cakes Bastille en Monsoon" ...

Back
Bovenaan