Bassie en Adriaan steken vuurwerk af!

Hahahaha, hoe je hem hebt gevonden weet ik niet, maar hij is super haha.
Herken het fragment ook direct weer ja, helemaal vergeten dit, super man! :D

Puur toeval, zat te kijken naar filmpjes van B2 en kwam deze aflevering tegen, moest hem meteen maar even delen met jullie hehehe :D

heel erg leuk deze kende ik nog niet maar ik kan me wel een paar andere afleveringen
herinneren met vuurwerk waar ik altijd vol spanning naar keek . daar ga je :thumbup:

Geweldig, wat een filmpje en hij laat me meteen herinneren:p.
Super datje hem meteen deelde haha.

Overigens zie ik nergens de trueno no4:p

Dit is die serie afleveringen op Griekenland of niet? :p Ik had vroeger een hele stapel videobanden van Bassie en Adriaan. :cool:

Ik vond Bassie en Adriaan en de geheime opdrachtgever en de reis naar Amerika de leukste delen. De afleveringen met de huilende professor kon ik ook wel waarderen, maar toen ik kleiner was vond ik die mannen met het groene gezicht eng. :p

Dit is die serie afleveringen op Griekenland of niet? :p Ik had vroeger een hele stapel videobanden van Bassie en Adriaan. :cool:

Ik vond Bassie en Adriaan en de geheime opdrachtgever en de reis naar Amerika de leukste delen. De afleveringen met de huilende professor kon ik ook wel waarderen, maar toen ik kleiner was vond ik die mannen met het groene gezicht eng. :p

Nope,

Dit is de aflevering op de canarische eilanden als ik het goed heb! Ze praten in ieder geval spaans als ze de boeven het huis uit willen jagen:P

Wel grappig want deze aflevering had ik vroegah op videoband :D maar kwas em helemaal vergeten....

Nu snap ik de vandalisme en criminaliteit van de jeugd van tegenwoordig! Wij hebben vroegah het verkeerde voorbeeld gehad van bassie en adriaan dat het normaal is om vuurwerk naar mensen te gooien :P :P

Bassie is echt een crimineel ja. Hij beleeft er wel erg veel plezier in om mensen te bekogelen met vuurwerk. Of vroeger was men gewoon makkelijker in de gekkigheid ;)

Meesterlijk stukje nostalgisch beeldmateriaal. Dit fragment is mij ook zeker niet ontschoten, ik herkende het gelijk weer. Geweldig man, goed gevonden!

Ik vraag mij af of ze Robin de Robot (hahaha, goede grap, bassie!) niet kunnen gebruiken als sequencer. Dat zou zóveel makkelijker zijn :D

Back
Bovenaan