Barely Legal Box 4 [Ass.]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 779
Artikelnaam: Barely Legal Box 4
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
The Moment - 66 gram
Rough Soul - 93 gram
Intensity - 93 gram
Striker - 162 gram
Bullseye - 255 gram
Scary - 50 gram
Taboo - 50 gram
Prohibited - 50 gram
Inmate - 100 gram
Skydive - 21 gram
Rough Sky - 16 gram
Sky Drill - 16 gram

Aantal Schoten:
The Moment - 8s
Rough Soul - 15s
Intensity - 15s
Striker - 18s
Bullseye - 30s
Scary - 2 tubes
Taboo - 2 tubes
Prohibited - 2 tubes
Inmate - 4 tubes
Skydive - vuurpijl
Rough Sky - vuurpijl
Sky Drill - vuurpijl

Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €125,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt:
Ik vind het eigenlijk best goede pakketten! De producten zien er helemaal niet verkeerd uit, vooral de cakes vallen mij totaal niet tegen.
Ik zoek nog wat voor in de avond dus ik denk dat het één van deze pakketten wordt, als de prijs een beetje meezit.

Wel is duidelijk te zien dat het china films zijn, want in het echt zullen de boeketten waarschijnlijk een stuk minder vol zijn.

Van dit pakket scoren voor mij de Cakes,en die diverse vuurpijlen het best. Echt top kwaliteit zoals vuurwerk had moeten zijn al die jaren. Alleen die verschillende fonteinen die ook in dit pakket aanwezig zijn zou ik bewaren voor in de vooravond. Dit is zeer zeker geen flut pakket. Hier is echt aandacht aan besteed.

ik denk dat je teleurstellend op de stoep staat van dit pakket op 31 december
aangezien de cakes allemaal minder als 10 gram per schot bevatten kunnen ze de effecten hoogstwaarschijnlijk niet waarmaken zoals in het filmpje

als voorbeeld kijk maar naar de pijlen denk je echt dat ze dat effect kunnen waarmaken met 16 gram kruit ??

Maar als je even realistisch blijft en bedenkt dat China films er vrijwel altijd veel lovender uit zien dan dat ze er in Nederland uit zien, dan kun je wel nagaan dat hij er op de straat niet zo geweldig uit ziet. Neemt niet weg dat het er voor een pakket erg veel belovend uit ziet.

Back
Bovenaan