Bangerik [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 323
Artikelnaam: Bangerik
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten:Info volgt.
Effectomschrijving:David Daredevil slaagt met vlag en wimpel voor grootste bangerik ooit!
Tijdsduur: 4 - 5 sec
Stijghoogte:Info volgt
Richtprijs:€ 1,29
O.a. te koop bij:[B]www.vuurwerkplanet.nl[/B]
Eenheid: 1 st.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb in de proefdruk van de folder voor boerenbond/welkoop dit product zien staan. De layout zit er erg goed uit en dit is wederom een leuke noveltie voor op de markt.
Over wat dit inhoud kan ik nog niets zeggen tot 1nov. maar het is zeker de moeite waard om te proberen:)

323-2%20David%20daredevil600400.jpg

Wat op deze foto niet te zien is, is dat deze noveltie er voor zorgt dat er uiteindelijk een vlaggetje omhoog komt waarop PANG staat.

Deze dummy in de etalage ingeruimd. Dit is echt een stukje vakwerk, een stukje pyrotechniek.. wat ziet dit er super uit zeg!
Je kan er van bovenaf gewoon in kijken.. aan de zijkanten hangen 2 kleine fonteintjes, deze lontjes zijn doorgelont naar beneden waar dit het vlaggetje zal ontsteken waarop ''pang'' staat. Dit vlaggetje zie je van bovenuit gewoon zitten.
Dit ziet er echt geweldig uit!
Must have voor de liefhebber van novelties.

Wederom een leuk stukje vuurwerk om eens mee te pikken in de winkel.
Ik houdt sowiezo van novelties dus dit is er eentje die ik zeker heb besteld.
Kan op het filmpje niet zo goed zien hoe het vlaggetje eruit komt maar denk dat dit wel goed is:)
We knap dat dat vlaggetje niet in de fik vliegt:p

Al uitverkocht bij de Welkoop hier in Grunn! Ik huilen joh! :wink: Morgen nog even ergens anders op de kop zien te tikken :D

9830966.0549c521.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Ik was te spreken over deze noveltie omdat ie precies deed wat ie hoorde te doen. Een fonteintje en ook het vlaggetje kwam naar buiten. Leuk spul:)

Bij 1 van de 2 kwam de vlag er niet uit, bij de andere wel: maar door de klap viel hij om! :bonk:
Was wel grappig, maar ik zou ze zelf nooit kopen...

Back
Bovenaan