Bandidos [Ass.]

Leuk assortiment hoor, ziet er goed uit. Burst klinkt goed en genoeg effecten, prima voor elkaar.

Deze zijn maar 380 gram. Flink verschil.

Is idd flink verschil maar verwacht nog steeds dat ze goed presteren. Wat ik echt een minpunt vind is dat deze cakes geen reserve lont hebben.

Weet niet of het enkele lont productie fout betreft of zo bedoeld is maar daar kan vanderelst mssn opheldering over geven na de jaarwisseling

Laatst bewerkt:
Adviesprijs 2020: € 149,00
Folderprijs 2020: € 115,00
Onlineprijs 2020: € 99,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

ja maar 90 euro voor 1 doos lijkt me ook sterk

Extreme salute 2.0 van vuurwerktotaal is €129 voor 6x 19sh komt neer op €21,50 per cake
De bandidos komt neer op €24,75 per cake. Niet echt een mega verschil vind ik zelf dus ja het is zeker wel mogelijk ;)

Straatvideo van een van deze cakes gevonden. Ziet er wel goed uit, maar in vergelijking met de andere 19sh assortimenten toch wel een beetje aan de prijs.

Nee ik heb de set aangeschaft en was benieuwd of ie gekooid was waardoor ze wellicht een betere burst zouden hebben dan een ongekooid product.

Nee ik heb de set aangeschaft en was benieuwd of ie gekooid was waardoor ze wellicht een betere burst zouden hebben dan een ongekooid product.

Sorry, deze zijn helemaal niet afgekeurd, daarom mijn reactie.. excuses

Waar aangeschaft en voor welke prijs, ik zoek nog een assortiment erbij namelijk.

Ik meen mij te herinneren dat dit product een kooi heeft, in iedergeval presteerde ze erg goed!
Een vriend van mij heeft deze afgelopen jaar meegenomen (3 cakes van 4) en vond ze erg goed overkomen.

Back
Bovenaan