Bandidos [Ass.]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8085
Artikelnaam: Bandidos
Bruto Gewicht: 9000 gram
Netto kruitgewicht: 4 x 475 gram
Aantal schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: Een set van vier mega zware jongens. Vier keer een professionele 19 schots cake met verschillende effecten en maximale burst. Puur genot, en zeker geen kruimeldieven.
Max. tube diameter: 30MM
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: € 159,00
Folderprijs : € 129,00
Onlineprijs : € 99,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

8085_Bandidos_2019.jpg

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Klein foutje in de omschrijving, er staat '... 10 shots cake ...'.

Ben benieuwd naar dit setje! Klinkt erg goed.

Ziet er goed uit, laat het beeldmateriaal maar komen...
Ik hoop dat ze wat weg hebben van de BL Extreme Salute 2.0.

Ben altijd erg benieuwd naar sets van 19shots cakes, zeker in combinatie met deze strakke labels trekken ze mijn aandacht. Indien de kwaliteit net zoals van de gehele St8tement lijn is, zullen dit prima cakes zijn.

Mssn word die morgen gepost, tot nu toe verschijnt er iedere dag een nieuw filmpje.

Zou wel chill zijn want dan kan ik mijn St8ment lijstje definitief maken

Een interessant label hebben deze "cocaïnehandel" achtige cakes.... not :(

Qua ontwerpstijl zijn het goede labels, echter de daadwerkelijke dingen die er op staan bevallen me ook niet. Vooral niet met een lijn die "st8ment" heet. Wat voor statement willen ze dan maken? Dat we de afgebeelde dingen normaal gaan vinden? Ik schrijf er al weer een heel verhaal over, maar samengevat vind ik het ook maar niks.

Vanavond in een mooie actie dit assortiment besteld. Is helaas nog geen beeld materiaal van maar als die in de buurt komt van de El Salvador ben ik happy

Dat ziet er heel goed uit. Mooi tempo, hele mooie kleuren en prima burst. Ben blij dat ik de gok heb genomen om dit assortiment te bestellen

Back
Bovenaan