Ballroom Blitz [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 435
Artikelnaam: Ballroom Blitz
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 15
Effectomschrijving: Glitter en glamour! Laat je betoveren door de unieke glitters in de lucht die uit 15 buizen omhoog komen.
Tijdsduur: 28sec
Stijghoogte: 25m
Richtprijs: 19,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

435_ballroomblitz.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron : www.youtube.com

Laatst bewerkt:
Ik krijg deze gratis bij mijn bestelling, en heb een vraagje: is het wat?
Er is helemaal niet op dit topic gereageerd dus zou ik graag jullie mening willen weten.
Heb de pot niet in het echt gezien maar vind hem op de filmpjes wel leuk!

De advies verkoopprijs is dit jaar verhoogd naar: 24,95 euro en je krijgt hem gratis bij een bestelling vanaf 40 euro.

Deze cake is exact gelijk aan de Oase, dus kijk ook even in dat topic zou ik zeggen. De ervaringen van de demo('s) zijn erg goed...

De Ballroom Blitz heb ik vorig jaar in het echt mogen aanschouwen van mijn achterbuurman en hij was zeker erg goed! Maar je moet wel van blinkers houden natuurlijk :wink:

Zou hem eigenlijk moeten krijgen, maar kreeg de Oase!
Niet erg, aangezien die precies hetzelfde is!
Het valt me nu trouwens op dat er een erg groot gat in het midden van de cake zit, hier hadden ze makkelijk nog 5 schoten bij kunnen duwen!

Prachtige cake is dit! Echt ongelofelijk mooie, witte blinkers die ontzettend lang bleven hangen!
Meer dan een aanrader!

Geen perfecte kwaliteit en misschien beetje laat maar toch een filmpje.
Ook deze gratis gekregen bij mijn vuurwerk

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Grts Freaky007

Back
Bovenaan