Bad Boys Assortiment

Zit heel erg te twijfelen over deze, 6 tientjes is niets als het leuke cakes zijn. Lijkt me prima opwarm spul voor de vooravond!

Voor 6 tientjes kun je nauwelijks een miskoop doen lijkt mij, maar aan de andere kant, dat als het alleen maar flopjes cakes zijn, dan ben je zuur haha

Voor 6 tientjes kun je nauwelijks een miskoop doen lijkt mij, maar aan de andere kant, dat als het alleen maar flopjes cakes zijn, dan ben je zuur haha

Ja precies, voor die 60 euro en wat je ziet op filmpje dan is het echt geen geld. Een soort Messier prijzen en dan betere uitwerkingen. Alleen wil ik dan nog wel eerst de echte productie zien en dan oordelen. Ik zou het ook nu nog niet durven aan te schaffen, daar ik sowieso niet zo´n hoog budget heb als wat ik in het bestelling-topic zie:p

In het filmpje worden ze per 2 geschoten, dus dat vertekent. Toch zou ik ze zeker meepakken voor die 6 tientjes als er nog iets nodig was om de avond door te komen. Vulcan is goed bezig.

Heeft iemand een dummy foto van deze cakes zodat te zien is hoe ze geleverd worden (doos/zak)?
Het formaat zou verder ook handig zijn. :)

Ik lees hier aantal mensen zeggen dat ze dit assortiment hebben gescoord voor 6 tientjes.
Kan ik deze nog ergens voor deze prijs scoren. Vorig jaar sinds jaren weer besmet met vuurwerk virus. Dit jaar er wat eerder bij maar weet nu dat ik volgend jaar gewoon vroeger in jaar hier al op het forum moet zijn.

Ondertussen hebben ik en een maatje nu al voor 500 euro weer vuurwerk uitgegeven. Zijn nog geen bedragen zoals vroeger maar het is alweer beduidend meer dan vorig jaar. Moet ook niet te gek worden natuurlijk. Dit assortiment zou ik nog wel graag voor 60 euro willen oppikken.

Breda is vanaf Rotterdam nog prima te doen. Alvast erg bedankt. Ik zie alleen dat een eerste bestelling daar 150 euro moet zijn. Als iemand dit assortiment nog weet te vinden dichterbij Rotterdam dan hoor ik dat graag.

Anders ga ik deze hier bestellen en even kijken of er iets te regelen valt omtrent die 150 euro, eerste bestelling.

ja iemand een idee waar deze te krijgen zijn kan maar 1 vulcan dealer vinden die de site al open heeft en daar staat ie gewoon voor 85 op maar voor iets minder neem ik ze wel .

ja iemand een idee waar deze te krijgen zijn kan maar 1 vulcan dealer vinden die de site al open heeft en daar staat ie gewoon voor 85 op maar voor iets minder neem ik ze wel .

Ik denk dat je bij de kleinschalige lokale winkels genoegen moet nemen met de prijs van 85,- euro. Op zich is dat niet eens zo'n slechte prijs. De Six Red (dat was de naam geloof ik) van China Red waren iets van 6 stuks voor 50 euro. Dit komt dus goedkoper uit. Echter wat de kwaliteit is moet nog blijken.

Zojuist de dummy binnen gekregen, lekker compact assortiment. Zal er morgen een foto van maken als ik het niet vergeet.

Compact klinkt goed!! Als je dat zou willen doen, graag! Ben benieuwd. :)

Laatst bewerkt:
Grappig, een beetje vergelijkbaar met het Thor - Messier assortiment. Doet oude tijden weer een beetje herleven.

Back
Bovenaan